Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) anunţă, marţi seară, că Microsoft Outlook a fost inundat de spam din cauza unei probleme a filtrelor de e-mailuri. Problema nu este nouă, ea a mai fost semnalată încă din noiembrie 2021.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Conform mai multor utilizatori ai Outlook, căsuţele de e-mail Outlook au fost inundate cu spam în ultimele zile deoarece filtrele serviciului de e-mail nu au funcţionat adecvat. Problema nu a fost nouă, existând utilizatori care au semnalat că situaţia filtrelor Outlook s-a deteriorat încă din noiembrie 2021”, a transmis, marţi seară, DNSC, într-un comunicat de presă.

Sursa citată a precizat că, astfel, chiar şi acele mesaje care au fost semnalate ca spam şi trimise către folderul pentru junk, au ajuns în căsuţele de e-mail.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

”În plus, anumiţi utilizatori au indicat că nu a fost eficientă nici măcar funcţia de filtrare a e-mailurilor venite de la adrese, domenii, sau liste de mailing marcate ca sigure”, a mai transmis instituţia.

Specialiştii precizează că pagina de status pentru serviciie Microsoft arată că problema a fost remediată.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.