Un tramvai care făcea probe pe bulevardul Cetăţii din Timişoara, unde lucrările de reabilitare se apropie de final, a lovit un stâlp, din cauză că spaţiul dintre acesta şi linie este prea îngust.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Imagini de la testare au fost postate pe Forumul STPT, unde timişorenii au comentat situaţia de pe şantierul bulevardului modernizat, după ce administraţia Fritz a revizuit proiectul iniţial.
 
”Din păcate, spatele vagonului (lateral-stânga) a atins un stâlp din acela gros, dintre linii, (chiar în curbă). Sunt curios cum se va rezolvă… Stâlpul nu ai cum să-l muţi, linia la fel”, a scris un timişorean pe forum.
 
”Adică linia e prea aproape de stâlpi? (...) Cine a proiectat mizeria asta ar trebui să rămână fără licenţă… plus toate comisiile care au avizat aşa ceva..”, a notat un altul.
 
Reprezentanţii Societăţii de Transport Public Timişoara (STPT) afirmă că testele nu le aparţin.
 
”Testele nu ne aparţîn. Acea linie nu este predată, nu este preluată, este treaba Primăriei, discutaţi cu şefii de proiect de acolo. Mai mult de atât n-aş vrea să spun pe soluţii de proiectare. Nu eu vin cu soluţii. Noi suntem un operator de transport, care lucrăm cu infrastructura care nu este a noastră, la fel şi tramvaiele şi autobuzele”, a declarat directorul STPT, Constantin Cocheci.
 
Viceprimarul Ruben Laţcău, în subordinea căruia sunt şantierele oraşului, nu a putut fi contactat.
 
Lucrările la bulevardul Cetăţii din Timişoara sunt executate de Porr Construct, care s-a asociat cu alte 7 firme, şi au fost prevăzute să dureze 3 ani.
 
Ametri pătraţilasamentul a fost predat constructorului de vechea administraţie în septembrie 2020. Însă proiectul pentru modernizarea bulevardului Cetăţii a fost revizuit şi modificat în timetri pătraţiul administraţiei actualului primar, Dominic Fritz, înainte de a începe lucrările.
 
Porr Construct e lider de asociere, iar terţ este Porr Bau GmbH, în timetri pătraţi ce subcontractanţi sunt Baicons Imetri pătraţiex SRL, Imsat, Sanel, Swarco Traffic România, Manro SRL şi SC Pesit Rom SRL.
 
În total, sunt refăcuţi 1,57 km de linie cale dublă de tramvai şi reabilitaţi 25.800,94 metri pătraţi de carosabil şi 12.291,45 metri pătraţi de trotuare. De asemenea, vor fi construite piste de biciclete, s-a extins spaţiul verde, iar porţiunea dintre liniile de tramvai este înierbată. În proiect este cuprinsă şi refacerea a 10 staţii de tramvai.
 
Modernizarea Bulevardului Cetăţii trebuia să fie gata în septembrie 2023, însă termenul a fost extins până la sfârşitul anului.
 
Constructorii primesc pentru lucrare peste 22 de milioane de euro cu TVA.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.