Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) anunţă, joi, că promovează destinaţiile balneare şi balneoclimatice ale României în cadrul târgului de turism Les Thermalies, cea mai importantă manifestare expoziţională pentru acest segment din Franţa.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) va promova în perioada 25-28 ianuarie a.c. destinaţiile balneare şi balneoclimatice ale României în cadrul târgului de turism Les Thermalies, cea mai importantă manifestare expoziţională pentru acest segment din Franţa. Evenimentul are loc în incinta «Caruselului Louvre», din subsolul Muzeului Luvru de la Paris, reunind an de an principalii actori ai talasoterapiei şi termalismului, valorificând noile tendinţe în materie de sănătate, bunăstare, balneoterapie şi SPA”, anunţă, joi seară, MEAT, într-un comunicat de presă.

Sursa citată a precizat că standul României, care are o suprafaţă de 28 mp, este poziţionat în Spaţiul de Destinaţii Internaţionale alături de ţări precum Italia, Spania, Tunisia şi Algeria.

”Astfel, MEAT şi-a propus să atragă atenţia asupra diversităţii şi calităţii ofertei balneare din ţara noastră, punând în prim plan beneficiile unice ale tratamentelor termale şi ale mediului balnear. Mai mult decât atât, conceptul standului integrează imagini reprezentative din România, prin intermediul cărora se promovează turismul balnear, patrimoniul cultural şi sejururile în natură. În plus, reprezentanţii MEAT vor oferi vizitatorilor, pe parcursul celor 4 zile de manifestare expoziţională, atât materiale de promovare, cât şi mostre de sare de baie produse de SALROM”, a mai transmis ministerul.

Instituţia a mai transmis că vor fi prezenţi profesionişti din cadrul Asociaţiei Naţionale ale Staţiunilor Balneare şi Balneoclimaterice din România, Asociaţiei Române de Balneologie (ARB), Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR) şi Asociaţiei ”Dorul Oşenilor”.

”Franţa se numără printre cele 7 ţări prioritare pentru promovarea României în cadrul târgurilor internaţionale, datorită istoriei bogate a circulaţiei francezilor în România şi viceversa. În plus, în toamna anului 2023, a fost desfăşurată o campanie outdoor de promovare, prin imagini din România expuse pe 103 panouri şi 17 autobuze în Paris”, a mai transmis MEAT, precizâmd că această iniţiativă a reuşit să capteze atenţia publicului francez, având drept efect creşterea vizibilităţii României în rândul cetăţenilor şi turiştilor oraşului Paris.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.