Zeci de pacienţi au reclamat, în ultima perioadă, imposibilitatea de a se programa pentru consultaţii în cadrul Ambulatoriului Spitalului Judeţean Sibiu. De asemenea, de multe ori, se formează cozi la ghişeele unităţii medicale pentru programare. Spitalul a cerut, marţi, pacienţilor să folosească şi varianta programărilor online şi precizează că nu poate prelua toate solicitările, din cauza fondurilor insuficiente.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Zeci de sibieni au reclamat, în ultimele luni, imposibilitatea de a se programa pentru consultaţii în cadrul Ambulatoriului Spitalului Judeţean Sibiu.

De asemenea, de multe ori, se formează cozi la ghişeele unităţii medicale pentru programare, iar oamenii sunt nemulţumiţi,

”Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu adresează sincere scuze pacienţilor care au stat la coadă în faţa Ambulatoriului de Specialitate de pe strada Hermann Oberth. Pentru a evita astfel de situaţii, spitalul recomandă pacienţilor care doresc să se programeze, să se folosească şi de variantele alternative disponibile în acest sens, respectiv pe site-ul scjus.ro, la secţiunea Informaţii pacienţi – Programări online (https://scjus.ro/programari-online/) sau la numerele de telefon 0269/504120 şi 0269/504121. Reiterăm faptul că aceste variante sunt accesibile oricând”, au transmis, marţi, reprezentanţii Spitalului Judeţean Sibiu.

Potrivit acestora, situaţia este generată şi de lipsa fondurilor.

”Situaţia cu care ne confruntăm, a numărului tot mai mare de persoane care doresc să se programeze în acelaşi timp sau care sunt nevoite să se prezinte de mai multe ori la Ambulatoriul de Specialitate pentru a se programa, survine, din păcate, şi din faptul că fondurile primite de la Casa Naţională de Asigurări de Sănătate sunt insuficiente pentru a satisface toate cererile în momentul în care acestea apar”, a mai transmis unitatea medicală.

În plus, mulţi dintre cei care doresc să se programeze sunt persoane în vârstă sau din mediul rural.

”S-a constatat faptul că sistemul de programări online, deşi disponibil, nu este preferat de un număr mare de pacienţi, îndeosebi de persoanele în vârstă sau de pacienţi proveniţi din mediul rural, care nu au acces la servicii de internet sau nu se descurcă cu acest sistem. De asemenea, întâmpinăm şi situaţia în care pacienţii se prezintă la Ambulatoriul de Specialitate după ce fac programarea online sau la telefon, pentru a se asigura astfel că programarea a fost făcută, toate aceste aspecte cumulate rezultând în cozile precum cea semnalată zilele trecute”, au mai transmis oficialii spitalului.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.