Nava încărcată cu peste 14.000 de oi care s-a scufundat, la sfârşitul lunii noiembrie, în Portul Midia, a fost adusă la ţărm, marţi seara, urmând să înceapă operaţiunea de ecarisaj.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
Peste 100 de angajaţi şi colaboratori GSP au lucrat la acest proiect, iar echipa de 20 de scafandri a lucrat chiar şi în patru ture.
Specialiştii au folosit barje pentru stabilizarea Queen Hind.
“Nu a fost o operaţiune uşoară. Am readus pe linia de plutire o navă cu o lungime comparabilă cu un teren de fotbal. Vorbim despre o operaţiune desosebit de complexă, pe care GSP a reuşit să o finalizeze, fără incidente, într-un timp record, raportat la alte proiecte similiare”, a subliniat preşedintele GSP, Gabriel Comănescu.
Compania GSP demarează faza doi a planului agreat cu partenerii de la Portul Constanţa.
”Misiunea de a elibera Queen Hind de încărcătura biologică, în condiţii de siguranţă atât pentru personalul implicat, cât şi pentru mediu se va desfăşura în colaborare strânsă cu autorităţile locale şi naţionale cu atribuţii în acest sens”, mai spun reprezentanţii GSP.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.