Reprezentanţii Ministerului Afacerilor Interne (MAI) au anunţat că serviciile care eliberează permise de conducere, paşapoarte, cărţi de identitate au program normal cu publicul în 29 şi 30 aprilie, dar că nu se vor desfăşura activităţi la ghişeu, în perioada 1 – 6 mai.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
“În contextul minivacanţei de care se vor bucura majoritatea românilor cu ocazia Zilei Internaţionale a Muncii şi a Sărbătorile Pascale Ortodoxe, Ministerul Afacerilor Interne reaminteşte că în zilele de 29 şi 30 aprilie, serviciile publice comunitare care eliberează permise de conducere, certificate de înmatriculare, paşapoarte, respectiv cărţi de identitate, precum şi structurile Ministerului Afacerilor Interne care eliberează alte tipuri de documente au program normal de lucru cu publicul.
În perioada 01- 06 mai, nu se vor desfăşura activităţi de lucru cu publicul, la ghişeu, aceste zile fiind declarate zile de sărbătoare legală, la nivel naţional, în care nu se lucrează”, au transmis reprezentanţii MAI. 
Ei recomandă cetăţenilor ca înainte de a se deplasa la ghişeele serviciilor publice comunitare, precum şi la ghişeele celorlalte structuri ale Ministerului Afacerilor Interne care eliberează alte tipuri de documente, să consulte programul de funcţionare, disponibil pe paginile de internet ale acestora.
De asemenea, structurile specializate din cadrul Poliţiei Române în domeniul arme, explozivi şi substanţe periculoase, utilizează sistemul EARM care, de la începutul anului 2024, permite persoanelor fizice şi celor juridice să depună orice solicitare şi documentele prevăzute de legislaţia naţională pentru obţinerea avizelor specifice segmentului de autorizare în vederea procurării, deţinerii, portului şi folosirii de arme,  în format digital.
“Astfel, deşi nu se desfăşoară, în perioada minivacanţei, activităţi de lucru cu publicul, prin acest sistem se asigură permanent accesul persoanelor interesate la serviciile pe segmentul autorizării pe linie de arme şi muniţii. Prin acest mod se vor asigura toate serviciile la care ar avea acces persoanele interesate, dacă s-ar prezenta fizic la sediile unităţilor teritoriale de poliţie”, a precizat sursa citată.
Reprezentanţii MAI au mai adăugat că în ceea ce priveşte restituirea documentelor reţinute de structurile de poliţie rutieră, programul de lucru cu publicul la ghişee se desfăşoară inclusiv în zilele de sărbători legale şi poate fi consultat pe pagina de internet a Brigăzii Rutiere Bucureşti sau pe paginile de internet ale inspectoratelor de poliţie judeţene.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.