Directorul CNAIR Cristian Pistol a anunţat că, vineri în Consiliul tehnico-Economic al CNAIR pentru infrastructura rutieră din Muntenia, Moldova şi Transilvania, au fost avizate trei variante finale de traseu finale pentru infrastructructura din Muntenia şi Moldova. De asemenea, a fost aprobat în CTE al Companiei şi proiectul tehnic al Drumului Expres care va asigura conexiunea între A3 (zona Turda) şi DN1 (zona Tureni), în Transilvania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
„Decizii importante luate astăzi în Consiliul tehnico-Economic al CNAIR pentru infrastructura rutieră din Muntenia, Moldova şi Transilvania! Am avizat trei variante finale de traseu finale pentru infrastructructura din Muntenia şi Moldova. 1. Varianta finală de traseu a Autostrăzii Bucureşti-Alexandria. Pe cei 77 de km ai acestei autostrăzi vor fi construite 47 de pasaje şi de viaducte. 2. Varianta finală de traseu pentru Drumul Expres Găieşti-Ploieşti care va avea o lungime de 81, 5 km. În cadrul aceluiaşi proiect va fi construit un drum de legătură cu o lungime de 7 km care va asigura conexiunea cu DN72. Pe traseul Drumului Expres Găeşti-Ploieşti vor fi construite inclusiv 9 noduri rutiere, 46 de poduri şi pasaje. 3. Varianta finală de traseu pentru Autostrada Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni (varianta albastră) care va avea o lungime de 93,27 km. Pe traseul autostrăzii vor fi construite 55 de poduri, 2 tunele şi 9 noduri rutiere”, a scris Cristian Pistol, vineri pe Facebook.
 
Şeful CNAIR a adăugat că urmează ca elaboratorii studiilor de fezabilitate să intre în etapa realizării studiilor de teren.
 
„După definitivarea studiilor de fezabilitate vor fi aprobaţi indicatorii tehnico-economici ai celor 3 proiecte în baza cărora va fi asigurată finanţarea pentru realizarea investiţiilor”, a mai spus Pistol.
 
El a mai precizat că, tot vineri, a aprobat în CTE Proiectul Tehnic al Drumului Expre care va asigura conexiunea între A3 (zona Turda) şi DN1 (zona Tureni), in Transilvania.
 
„Pe drumul cu o lungime de aproximativ 5 km vor fi construite două noduri rutiere şi 9 poduri şi pasaje. Urmează lansarea în licitaţie a contractului pentru execuţia acestui nou drum de mare viteză”, a concluzionat directorul CNAIR.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.