Kanal D s-a clasat, în primele trei luni ale anului 2021, pe primul loc în topul audienţelor în prime-time (20:00 - 24:00), la nivelul publicului Naţional, cât şi pe All Urban, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe targetul Naţional, Kanal D a fost pe primul loc în topul televiziunilor cu 8,8% rating si 20,0% share, înregistrând o creştere a cotei de piaţă de 33% faţă de anul precendent (15,0%, cota de piaţă în 2020).

Şi la oraşe Kanal D s-a poziţionat pe primul loc, în perioada ianuarie - martie 2021, cu 7,2% rating şi 17,1% share, cu o creştere a cotei de piaţă de 38% faţă de acelaşi interval în 2020 (12,4% share).

Emisiuni precum reality-ul „Survivor România", emisiunea de interviuri „40 de întrebări cu Denise Rifai", reality-show-ul „Trăiri alături de Andreea Mantea", serialele turceşti „Hercai" şi „La răscruce" şi filmele de duminică au fost alegerile telespectatorilor Kanal D în primele trei luni ale anului în curs.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.