Ministrul Turismului, Daniel Cadariu a declarat luni, în emisiunea Talk News de la Prima News TV, despre promovarea României prin influenceri, că nu s-a putut finaliza o achiziţie publică pentru acest proiect, deşi au fost trei încercări în acest sens.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Din păcate nu au avut nicio influenţă pentru că suntem la a treia încercare de achiziţie publică pentru influenceri. Nu s-au prezentat”, a spus ministrul Cadariu.

El a precizat că licitaţia nu îi vizează pe influenceri ci o agenţie de publicitate specializată care, dacă va câştiga licitaţia, vor face împreună propuneri.

”Nu s-a putut finaliza o achiziţie publică, suntem la a trei încercare din păcate. Erau alocaţi aproximativ 200.000 de euro”, a mai spus ministurl, arătând că este posibil ca oferta să fie prea mică.

”Noi anul acesta am avut pentru marketing şi promovare 15 milioane de lei, ne-am propus pentru anul viitor 30 de milioane de lei, dacă sunt de acord cei de la Finanţe, să putem mări aceste sume”, a mai spus Cadariu. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.