Comitetul Naţional Paralimpic Român şi JYSK România lansează campania de responsabilizare socială #NICIOSCUZĂ, care are în prim-plan trei sportivi paralimpici români. Aceştia au trecut peste toate obstacolele pe care viaţa le-a scos în cale, au renunţat la scuze pentru a face sport de performanţă şi acum au devenit un exemplu pentru toţi cei care îşi doresc o viaţă mai activă, dar nu au timp, nu au bani, nu au chef sau nu au cu cine să facă sport.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Prin intermediul celor trei eroi ai campaniei #NICIOSCUZĂ, Comitetul Naţional Paralimpic Român şi JYSK speră să-i conştientizeze cu adevărat pe oameni de importanţa sportului în viaţa lor, să-i facă să înţeleagă beneficiile extraordinare pe care mişcarea le aduce şi să le arate că poţi face sport oricând şi oricum, fără a mai căuta scuze.

Mesajul campaniei porneşte de la exemplul dat de cei trei sportivi cu dizabilităţi, avându-l în prim-plan pe Arian Notreţu, un înotător de 12 ani căruia îi lipseşte piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puţin de un an şi jumătate de înot, dar face progrese uimitoare şi încearcă să realizeze o performanţă incredibilă prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020.

Gabriela Constantin şi Filip Ghiorghi sunt ceilalţi doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a născut cu focomelie, o afecţiune care constă în ataşarea directă a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o însă să devină campioană naţională la tenis de masă. Filip e de 24 de ani într-un scaun cu rotile, dar în tot acest timp a practicat mai multe sporturi printre care înot, baschet, atletism sau tenis de câmp. S-a oprit la tirul cu acul şi a ajuns să reprezinte România la zeci de competiţii internaţionale.

Motivaţia şi perseverenţa lor reprezintă un exemplu demn de urmat care îi poate inspira şi pe alţii. Dacă ei pot să facă performanţă, cu siguranţă că noi, toţi ceilalţi, nu avem nicio scuză să nu facem sport pentru a ne menţine tonusul şi sănătatea.

Ambasadorii campaniei - Dana Rogoz, Lucian Mândruţă şi Ciprian Muntele –  au participat la antrenamentele celor trei eroi #NICIOSCUZĂ şi au avut ocazia să le afle povestea şi să descopere cum au încetat să mai folosească scuze şi au început să facă sport. Întâlnirile video luate de ambasadori celor trei sportivi sunt disponibile online. 

Componenta de digital este baza campaniei #NICIOSCUZĂ. JYSK a lansat site-ul www.nicioscuză.ro, unde utilizatorii pot afla povestea celor trei eroi, pot afla cum au trecut sportivii paralimpici peste scuzele obişnuite şi se pot înscrie ei înşişi în campanie. Oricine poate alege dintr-o listă de scuze, pe care apoi eroii campaniei încearcă să le demonteze. Dacă au fost convinşi, userii au posibilitatea să semneze un manifesto în care îşi promit să se apuce de sport şi să îşi facă din această activitate o obişnuinţă. După aceea, îl pot distribui pe reţelele sociale pentru a-i inspira şi pe alţii, folosind hashtag-ul #nicioscuză.   

Campania va fi comunicată şi în cele 53 de magazine pe care JYSK le are în România prin postere, execuţii in-store şi un spot audio. 

În Danemarca, JYSK are o tradiţie de 29 ani în susţinerea sportivilor cu dizabilităţi. Credem că ei reprezintă un exemplu pentru toată lumea, pentru că demonstrează în fiecare zi că, dacă îţi doreşti cu adevărat ceva şi munceşti pentru a-ţi îndeplini visul, vei reuşi. Poveştile lor de succes ne emoţionează, ne motivează şi ne ajută să devenim mai buni. Ne bucurăm că, începând din 2017, am devenit sponsorul principal al Comitetului Naţional Paralimpic Român şi că îi putem sprijini pe aceşti sportivi care se antrenează din greu pentru a ne reprezenta ţara în competiţii internaţionale. Ei au renunţat la scuze şi şi-au îndeplinit visul, iar pentru asta merită cunoscuţi şi apreciaţi", a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România.

Sally Wood Lamont, Preşedintele Comitetului Naţional Paralimpic, a completat: ”Ne-am dorit de mult timp să lansăm o campanie media pentru conştientizare şi, în acealasi timp, să atragem şi să motivăm tinerii cu dizabilităţi sau fără în practicarea sportului de performanţă. Tocmai de aceea, campania iniţiată de JYSK reprezintă o foarte mare bucurie pentru noi. Este o campanie excepţională şi din punct de vedere al prezentării, dar şi datorită faptului că este distribuită în toată ţara în magazinele JYSK. Suntem convinşi că va avea succes la nivel naţional şi le mulţumim celor de la JYSK, apreciind efortul pe care îl fac în promovarea sportului pentru persoane cu dizabilităţi.” 

JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Naţional Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract valabil până în 2019. este astfel cea de-a şaptea ţară în care JYSK susţine sportivii paralimpici, după Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Cehia şi Slovacia.

De altfel, JYSK are o istorie îndelungată în susţinerea sportului pentru persoane cu dizabilităţi, colaborarea cu Comitetul Paralimpic din Danemarca începând în anul 1989.

DESPRE JYSK

Grupul danez JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa şi este deţinut de fondatorul său, Lars Larsen. În prezent, JYSK are peste 2400 de magazine în 49 de ţări de pe trei continente, Europa, Asia şi America de Nord.

Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979 în Aarhus, al doilea oraş ca mărime din Danemarca. De-a lungul anilor, Casa Regală a Danemarcei a fost un client fidel al companiei, reputaţia JYSK crescând în acest fel şi mai mult, mai ales că Majestatea Sa Regina Danemarcei i-a oferit permisiunea de a utiliza titulatura de Furnizor al Casei Regale a Danemarcei. JYSK are în acest moment aproape 22.000 de angajaţi şi o cifră anuală de afaceri de 3,36 miliarde de euro. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia şi semnifică în limba daneză calităţi precum simplitatea, onestitatea şi conştiinciozitatea. JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reţeaua numără în prezent 54 magazine în oraşe precum Bucureşti, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgovişte, Constanţa, Cluj, Deva, Galaţi, Oradea, Piteşti, Mediaş, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoşani, Focşani, Piatra Neamţ, Hunedoara sau Balş.

Pentru mai multe detalii:

Iraida Paiuc

Sales and Marketing Manager Romania & Bulgaria

JYSK Romania

B-dul Iuliu Maniu street, Nr. 546-560, “Militari Shopping”

RO - 061129 – Bucuresti

Mobile +40 722 363 291
E-mail: ipa@JYSK.com

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.