Cu mai puţin de două săptămâni înainte de începerea noului an şcolar, din oferta de peste 420.000 de produse pentru şcoală disponibile pe eMAG, cele mai căutate sunt instrumentele de scris, ghiozdanele şi încălţămintea, dar şi produsele smart, de care clienţii sunt mult mai interesaţi anul acesta. În ultimele zile din luna august, căutările pentru ceasurile şi brăţările inteligente cu funcţii de localizare s-au dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În acest an,  peste 2.500 de ghiozdane din oferta eMAG şi a sellerilor din Marketplace  beneficiază de reduceri de până la 20%.  În ciuda inflaţiei, care pune în continuare presiune pe bugetele familiilor din România, pe eMAG există, în acest an, variante de ghiozdane chiar mai ieftine decât anul trecut. Cel mai ieftin ghiozdan costă 27 de lei, faţă de 31 de lei anul trecut.

„Cu mai puţin de două săptămâni înainte de începerea noului an şcolar, părinţii au la dispoziţie pe eMAG sute de mii de rechizite şi haine pentru copii. Împreună cu sellerii de pe eMAG Marketplace, am pregătit o ofertă de peste 420.000 de produse, care beneficiază de reduceri în această perioadă, astfel că părinţii au de unde alege lucrurile de care au nevoie pentru copiii lor la preţuri chiar mai mici decât anul trecut. De asemenea peste 1,7 milioane de clienţi au posibilitatea de a de a achita investiţiile în echiparea copiilor şi în 12 rate fixe, în patru rate sau peste 30 zile direct din contul eMAG,” a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Pe lângă rechizite şi produse vestimentare, clienţii caută mult mai mult anul acesta şi ceasuri şi brăţări inteligente. Cu un număr dublu de căutări faţă de anul trecut, clienţii sunt interesaţi de ceasurile inteligente cu funcţii de localizare şi monitorizare, pe care şi le adaugă la Favorite. În topul produselor pe care clienţii le adaugă la Favorite se află pantofii sport pentru copii, urmaţi de rechizite şi haine pentru şcoală, precum rochii, treninguri, bluze, tricouri şi pantaloni. 

Campania Back to school la eMAG se încheie pe data de 17 septembrie.

Despre eMAG

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă sau campaniile desfăşurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informaţii despre eMAG. accesaţi about.emag.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.