Karpaten Turism, cel mai mare touroperator din România, a încheiat ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României cu rezultate excepţionale. În doar patru zile, au fost vândute vacanţe în valoare totală de 10 milioane de euro, atât la standul de la Romexpo, cât şi online. Aproape 10.000 de turişti şi-au rezervat vacanţa în această perioadă, valoarea medie a unei rezervări fiind de 1.070 euro/persoană.
Au fost rezervate vacanţe în 64 de ţări din portofoliul Karpaten Turism, de la sejururi exotice şi curse charter, până la circuite pe şase continente şi programe de croaziere. Printre destinaţiile de sejur preferate s-au numărat Turcia, Egipt, Spania, Grecia şi Dubai, iar în zona de circuite, cele mai solicitate au fost itinerariile din Thailanda, Italia, China, Portugalia şi Maroc.
La această ediţie, Karpaten Turism a participat cu un stand de 1.000 mp, unde 50 de birouri de rezervări au asigurat consultanţă specializată pe tot parcursul evenimentului. Turiştii care au ales să rezerve direct la stand au beneficiat de reduceri de până la 65% la vacanţe şi avantaje financiare dedicate, în valoare de până la 400 euro/rezervare, inclusiv asigurare medicală si storno gratuită, avans redus la 50 euro, vouchere de reducere şi cashback de până la 700 lei prin parteneriatul cu Salt Bank.
„Interesul uriaş din perioada târgului ne-a determinat să purtăm negocieri suplimentare cu partenerii noştri internaţionali, pentru a putea menţine aceleaşi condiţii avantajoase şi după încheierea evenimentului. Ne bucurăm că am reuşit să prelungim ofertele încă 4 zile, pentru ca un număr cât mai mare de turişti să poată beneficia de reducerile şi facilităţile speciale de târg. Este încă o dovadă a implicării noastre în a oferi valoare reală şi oportunităţi accesibile celor care aleg să călătorească alături de Karpaten”, a declarat Alexandru Mărginean, CEO Karpaten Turism.
Rezultatele obţinute la târg confirmă apetitul tot mai mare al românilor pentru călătorii, iar acest trend se reflectă şi în direcţiile de dezvoltare ale touroperatorului pentru următoarele sezoane. Planurile pentru 2026 includ extinderi importante în zona operării charter.

„Pentru 2026, ne-am propus să consolidăm şi mai mult accesibilitatea destinaţiilor preferate de români. Vom relua zborurile charter din 15 oraşe din ţară către cele mai populare destinaţii de vară – Turcia, Egipt, Grecia, Spania, Tunisia, Cipru şi Portugalia – oferind astfel mai multe opţiuni şi o conectivitate mai bună pentru turiştii din toată România. În plus, pregătim lansarea a patru rute noi din Bucureşti şi Cluj-Napoca către Albania, Lefkada (Grecia), Marsa Alam (Egipt) şi Paphos (Cipru), pieţe turistice aflate în plină ascensiune şi tot mai căutate pentru raportul excelent calitate–preţ. Extinderea operării charter rămâne una dintre priorităţile noastre, pentru a crea o ofertă completă şi accesibilă familiilor, cuplurilor şi tuturor celor care aleg să călătorească alături de noi”, a declarat Cristian Zaha, Director Comercial Karpaten Turism.
Performanţele din ultimul an nu se reflectă doar în numărul tot mai mare de turişti, ci şi în dezvoltarea infrastructurii proprii. Karpaten Turism continuă să investească în apropierea de clienţi prin extinderea reţelei de agenţii fizice la nivel naţional, un pilon important în strategia companiei.
„Consolidarea reţelei de vânzări reprezintă una dintre direcţiile strategice majore ale companiei. Cele 20 de agenţii pe care le operăm în prezent ne oferă o prezenţă solidă la nivel naţional şi un cadru eficient pentru a răspunde prompt nevoilor clienţilor. În 2026 avem în plan deschiderea a încă 10 locaţii, un pas firesc în procesul de scalare şi în obiectivul nostru de a face serviciile Karpaten Turism mai accesibile în cât mai multe oraşe din România.” a precizat Alexandru Mărginean, CEO Karpaten Turism.
Pe lângă participarea la Târgul de Turism al României, Karpaten Turism este prezent anual la peste 30 de târguri de profil internaţionale, consolidându-şi astfel relaţiile cu partenerii globali şi adaptându-şi constant oferta la tendinţele internaţionale de călătorie.
În urma negocierilor cu hotelierii şi partenerii externi, Karpaten Turism anunţă prelungirea ofertelor speciale de târg şi reducerilor de până la 65% până joi 27.11.2025, atât pe karpaten.ro, cât şi în agenţiile din toată ţara, oferind astfel şansa turiştilor care nu au ajuns la Romexpo să beneficieze de aceleaşi condiţii avantajoase.
Despre Karpaten Turism
Karpaten Turism este cel mai mare touroperator din România şi unul dintre cei mai dinamici jucători din Europa Centrală şi de Est. Fondată în 1996, compania s-a dezvoltat continuu, devenind lider de piaţă în segmente precum circuite, chartere, croaziere şi vacanţe exotice. În 2025, Karpaten Outgoing SRL a fost desemnată agenţia touroperatoare cu cea mai mare cifră de afaceri din România, respectiv 793.288.963 RON.
Cu aproape 30 de ani de tradiţie, agenţia oferă servicii integrate pentru peste 200.000 de turişti anual şi un portofoliu diversificat de produse, de la circuite şi pachete de vacanţă până la programe tailor-made şi tururi private. Performanţele companiei au fost recunoscute prin numeroase distincţii, inclusiv titlul „Cea mai bună agenţie de Incoming din România” (TopHotelAwards 2016, 2018, 2019) şi premiile pentru „Cea mai bună iniţiativă de susţinere a Turismului Global” (2021, 2022, 2023).
(Articol susţinut de Karpaten Turism)

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.







