Până pe 2 decembrie, Auchan invită românii să descopere în magazine, dar şi online, pe auchan.ro, o selecţie specială de aproximativ 100 de produse româneşti, reunite sub marca tradiţiei şi a gustului autentic, perfecte pentru masa de sărbătoare. Acestea fac parte din Clubul Mărcilor Emblematice - o iniţiativă unică pe piaţa locală de retail, lansată în 2020, din dorinţa de a aduce în atenţia românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum. Prin acest demers, Auchan şi-a propus să întreprindă cât mai multe acţiuni menite să evidenţieze mărcile înfiinţate pe plan local, care se bucură de o îndelungată istorie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În această perioadă, produsele româneşti cu tradiţie beneficiază de o expunere specială în cadrul tuturor magazinelor Auchan din ţară, cu promoţii de până la 32%, unele dintre ele prin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan. Printre mărcile îndrăgite pe care consumatorii le pot găsi în acţiunea de anul acesta se numără Băneasa, Bergenbier, Borsec, Bucegi, Caroli, Cris-Tim, Edenia, Fares, Kandia, Matache Măcelaru, Râureni, Rom, Scandia Sibiu ş.a.

Clubul Mărcilor Emblematice restabileşte relaţia aparte dintre Auchan, consumatorii săi şi mărcile româneşti şi duce mai departe gusturile şi valorile locale. O marcă emblematică reprezintă o marcă înfiinţată pe plan local şi care se bucură de o îndelungată tradiţie, în unele cazuri chiar şi de peste un secol. Sunt mărcile a căror valori principale au rămas neschimbate şi care şi-au respectat promisiunile de-a lungul timpului faţă de consumatori. Acestea au produse bazate pe reţete româneşti şi folosesc prioritar materie primă locală, aducând constant şi noutăţi pe piaţă, iar fiecare produs ales sprijină economia locală şi calitatea românească.

Auchan oferă o puternică susţinere producătorilor şi produselor româneşti, constantă de-a lungul timpului, astfel încât peste 90% din produsele din gama alimentară a magazinelor sale din România provine de la companii din ţară, peste 1.000 din cele 1300 de produse marca proprie

Auchan sunt realizate de producători români, la fel şi cele aproape 100 dintre filierele de produse Auchan – cu calitate controlată, trasabilitate şi gust local românesc.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 500 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 9 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, 395 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, peste 60 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concep de discount responsabil, cu toate preţurile competitive, în fiecare zi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.