Guvernul a aprobat, în şedinţa de miercuri, Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate astfel că Agenţia va avea 50 de angajaţi împărţiţi în cinci servicii şi birouri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Conform hotărârii adoptate în şedinţa de astăzi, Agenţia Naţională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate funcţionează în subordinea Ministerului Justiţiei, cu un număr de maxim 50 de posturi. Agenţia este condusă de un director general, numit de către ministrul Justiţiei, acesta putând fi judecător, procuror sau personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor”, se arată într-un comunicat al Guvernului.

Anagajaţii vor fi repartizaţi în următoarele servicii şi birouri: Biroul Identificare şi urmărire Bunuri; Serviciul Administrare şi Valorificare Bunuri; Serviciul Juridic, Comunicare şi Registratură; Serviciul Suport Operaţional;Compartimentul Plăţi.

”Reamintim că operaţionalizarea Agenţiei reprezintă un obiectiv prioritar al Ministerului Justiţiei, în condiţiile unei creşteri substanţiale (peste 500 milioane euro anual) a valorii măsurilor asigurătorii dispuse de către organele de urmărire penală”, precizează biroul de presă al Guvernului.

Agenţia Naţională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate  a fost înfiinţată prin Legea nr.318/2015 şi are misiunea de a facilita identificarea bunurilor provenite din săvârşirea de infracţiuni  şi de a administra şi valorifica bunurile care fac obiectul unei măsuri de indisponibilizare dispuse în cadrul procesului penal.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.