Site-ul în limba rusă al entităţii de ştiri independente The Moscow Times a fost blocat de autoritatea rusă de reglementare în domeniul mass-media, Roskomnadzor, a anunţat vineri agenţia de ştiri, potrivit CNN.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Rusia a blocat vineri serviciul în limba rusă al The Moscow Times, după ce a publicat ceea ce autorităţile numesc un articol fals despre forţele de care refuză să lupte în Ucraina”, a precizat publicaţia într-un comunicat pe site-ul său în limba engleză, care nu a fost blocat de Roskomnadzor.

Site-ul în limba rusă al The Moscow Times rămâne accesibil în străinătate prin VPN, a mai menţionat publicaţia.

”Procuratura nu a notificat încă The Moscow Times cu privire la decizia sa”, se mai arată în comunicatul citat.

”Un instrument de urmărire a detectat pentru prima dată întreruperi de acces la numele domeniului themoscowtimes.com/ru din Rusia mai devreme în cursul zilei”, se mai subliniază în comunicat.

Publicaţia The Moscow Times a adăugat că site-ul său în limba rusă se numără printre zecile de site-uri naţionale şi internaţionale care au fost blocate de la invazia Rusiei în Ucraina, pe 24 februarie.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.