Gigantul Facebook a fost amendat cu zece milioane de euro (11,4 milioane de dolari) din cauza lipsei de transparenţă în ceea ce face cu datele utilizatorilor, a anunţat vineri autoritatea italiană în domeniul concurenţei AGCM, relatează DPA:

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Potrivit autorităţii, consumatorii nu sunt informaţi corect cu privire la o potenţială utilizare comercială a unora dintre datele personale care li se cer atunci când îşi fac cont pe Facebook.

Gigantul a fost amendat, de asemenea, pentru că încurajează - pe ascuns - persoanele care şi-au făcut cont să permită reţelei de socializare să le transmită datele către terţi, prin intermediul unor setări de confidenţiale predefinite.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Autoritatea italiană condamnă acest lucru drept o ”practică agresivă” care încalcă legislaţia în domeniul protecţiei consumatorului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.