Un bărbat care lucrează ca livrator în municipiul Suceava a fost înşelat cu peste 700 de lei de către un aşa-zis client care a plasat o comandă de mâncare cu livrare la domiciliu. Livratorul a fost contactat telefonic de către aşa-zisul client care i-a cerut să intre într-un magazin să îi cumpere ţigări, dar şi să depună bani la un aparat de tip self pay, promiţând că îi dă banii când primeşte mâncarea. Ulterior, aşa-zisul client nu a mai putut fi contactat.
Cercetările în acest caz au început după ce un sucevean în vârstă de 27 de ani a reclamat la Poliţia municipiului Suceava că a fost înşelat de către o persoană necunoscută.
În urma cercetărilor, poliţiştii au stabilit că reclamantul lucrează ca livrator la o unitate economică din municipiul Suceava.
”În jurul orei 15.45, în timp ce bărbatul se deplasa spre str. Aleea Dumbrăvii, pentru a livra o comandă, a fost apelat de către aşa-zisul client, care l-a rugat ca în drum spre destinaţie să oprească la un magazin, pentru a-i cumpăra şi un pachet de ţigări. Odată ajuns la magazin, livratorul l-a sunat pe client, împrejurări în care acesta l-a rugat să depună şi suma de 720 lei la un aparat de tip Self-Pay, aflat în magazin cu promisiunea că îi va returna suma de bani când va primi mâncarea”, transmit oficialii Poliţiei Suceava.
După ce livratorul a încărcat în contul indicat de aşa-zisul client suma de 720 lei, aceasta din urmă nu a mai răspuns la telefon.
Poliţiştii fac acum cercetări pentru identificarea bărbatului, în cadrul unui dosar penal deschis pentru înşelăciune.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.