Producţia sud-coreeană „Squid Game” a devenit cel mai popular serial Netflix, în funcţie de performanţa obţinută în primele săptămâni din momentul lansării.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Squid Game” a fost vizionat de pe 111 milioane de conturi în doar primele 17 zile de când a fost lansat, anunţă Netflix.

Pentru a pune această performanţă în context, oficialii companiei spun că este primul serial original care depăşeşte pragul de 100 de milioane în primele 28 de zile petrecute în cadrul platformei.

Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property

Douăzeci şi opt de zile (sau patru săptămâni) este perioada pe care Netflix o foloseşte pentru a măsura performanţa în cadrul propriei platforme.

Netflix consideră văzut un film sau episod care este rulat cel puţin două minute, ceea ce nu reprezintă cel mai relevant indicator pentru succesul real al unei producţii. Este suficient, însă, pentru a face comparaţie cu alte producţii măsurate în acelaşi fel.

Din 17 septembrie, când a debutat pe Netflix, „Squid Game” a ajuns pe primul loc din Top 10 în 94 ţări. În Statele Unite, spun cei de la Netflix, serialul sud-coreean a staţionat pe primul loc 21 de zile.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.