Warner Bros. Discovery a anunţat unificarea serviciilor de streaming HBO Max şi Discovery Plus într-un nou serviciu, care se va numi Max şi va costa mai mult.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Anunţat iniţial în august 2022, la doar câteva luni după ce WarnerMedia şi Discovery au fuzionat, Max va aduce în acelaşi loc conţinutul disponibil anterior separat pe HBO Max şi Discovery Plus.

Noul serviciu va avea trei planuri, după modelul Netflix:

  • Max Ad-Lite (10 dolari pe lună) - două stream-uri simultane, rezoluţie 1080p, fără suport offline, sunet surround 5.1;
  • Max Ad Free (16 dolari pe lună) - două stream-uri simultane, rezoluţie 1080p, până la 30 de descărcări offline, sunet surround 5.1;
  • Max Ultimate Ad Free (20 de dolari pe lună) - patru fluxuri simultane, rezoluţie 4K Ultra HD, 100 de descărcări offline, sunet Dolby Atmos.

Noul serviciu va beneficia de o aplicaţie nouă, îmbunătăţită, promit oficialii companiei, care recunosc faptul că aplicaţia HBO Max nu era lipsită de probleme.

Compania îşi propune acum ca noul serviciu să ajungă la 130 de milioane de abonaţi până în mai 2025. În prezent, serviciile de streaming deţinute de Warner Bros. Discovery însumează puţin peste 96 de milioane de abonaţi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.