"Five Nights at Freddy's" s-a prăbuşit la box office-ul nord-american, dar a reuşit totuşi să iasă pe primul loc. Succesul de toamnă al celor de la Universal şi Blumhouse a adunat 19,4 milioane de dolari în a doua săptămână, ceea ce a dus la o scădere masivă de 76% faţă de debut, potrivit Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Adaptarea jocului video, care are loc într-un stabiliment bântuit, a generat până în prezent o sumă impresionantă de 113 milioane de dolari. În ciuda scăderii dramatice, "Five Nights at Freddy's" a câştigat mult mai mult decât se aştepta oricine, cu un weekend de deschidere de 80 de milioane de dolari. Aşadar, vânzările de bilete din al doilea weekend sunt încă decente pentru filmul cu un buget de 20 de milioane de dolari, care este disponibil simultan pe serviciul de streaming Peacock.

După 10 zile de la lansare, este deja filmul horror cu cele mai mari încasări ale anului, depăşind "The Nun II" (85 de milioane de dolari), "M3GAN" (95 de milioane de dolari) şi "Scream VI" (108 milioane de dolari). De asemenea, filmul a avut succes şi în box office-ul internaţional, cu 103 milioane de dolari, ceea ce a făcut ca încasările sale la nivel global să ajungă la 217 milioane de dolari.

Două debuturi - comedia romantică "What Happens Later", de Meg Ryan, şi thrillerul psihologic "The Marsh King's Daughter", de Neil Burger - nu au reuşit să intre în top cinci. În total, box office-ul nord-american a ajuns la aproximativ 56 de milioane de dolari în acest weekend, una dintre cele mai mici încasări ale anului.

"What Happens Later", care îi are ca protagonişti pe Ryan şi David Duchovny în rolurile unor foşti soţi care se reîntâlnesc întâmplător la aeroport, a debutat pe locul nouă, cu o sumă de 1,5 milioane de dolari din 1.492 de cinematografe. "The Marsh King's Daughter", cu Daisy Ridley în rolul fiicei unui răpitor care evadează din închisoare, s-a descurcat şi mai rău. Filmul realizat de Lionsgate şi Roadside Attractions s-a deschis pe locul 12, cu un sumbru 820.000 de dolari din 1.055 de săli.

"Taylor Swift: The Eras Tour" a rămas pe locul al doilea, cu 13,5 milioane de dolari în al patrulea weekend de la lansare. Acesta a generat 165,9 milioane de dolari în America de Nord, consolidându-şi doar poziţia de film-concert cu cele mai mari încasări din istoria box office-ului intern. "The Eras Tour" a doborât acest record în weekendul de deschidere, cu 92 de milioane de dolari, depăşind întregul rulaj intern al filmului "Justin Bieber: Never Say Never" di 2011 (72 de milioane de dolari). Cu 231 de milioane de dolari la nivel global, trebuie să îl ajungă din urmă pe "Michael Jackson: This Is It" din 2009 (261 de milioane de dolari) pentru a bifa recordul mondial.

Pe locul al treilea, "Killers of the Flower Moon", de Martin Scorsese, a adăugat 7 milioane de dolari din 3.786 de cinematografe, o scădere minoră de 25% faţă de weekendul precedent. Vânzările de bilete pentru epopeea, cu Leonardo DiCaprio şi Robert De Niro în rolurile principale, trebuie să menţină această rezistenţă în box office pentru a-şi justifica bugetul de 200 de milioane de dolari. Până în prezent, "Killers of the Flower Monn" a obţinut încasări de 52 de milioane de dolari pe plan intern şi 119 milioane de dolari la nivel global, după trei săptămâni de la lansare.

Filmul biografic despre Priscilla Presley al Sofiei Coppola, "Priscilla", s-a clasat pe locul al patrulea, obţinând 5 milioane de dolari mai mult decât se aştepta, în condiţiile în care A24 a extins proiecţia filmului în 1.259 de cinematografe. Filmul bine recenzat a obţinut în versiune limitată 132.139 de dolari de pe patru ecrane şi a adunat 5,3 milioane de dolari până în prezent. "Priscilla", o speranţă pentru sezonul premiilor şi o abordare foarte diferită de filmul biografic "Elvis", realizat de Baz Luhrmann în 2022, va continua să se extindă până în toamnă.

Drama în limba spaniolă "Radical", produsă de Pantelion, a surprins pe locul al cincilea, aducând la debut 2,7 milioane de dolari din doar 419 săli. Filmul, care îl are în rolul principal pe Eugenio Derbez şi a debutat la Festivalul de film de la Sundance, spune povestea adevărată a unui profesor mexican care foloseşte tehnici inovatoare pentru a debloca potenţialul elevilor săi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.