„Blue Beetle” a detronat „Barbie” la box office-ul nord-american. Cea mai recentă aventură a supereroilor DC a ocupat locul 1, în ciuda unui debut mai slab, încasări de 25,4 milioane de dolari, scrie Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel internaţional, „Blue Beetle”, cu Xolo Maridueña în rolul simbiotului extraterestru, a adăugat 18 milioane de dolari de pe 63 de pieţe. Cu 43 de milioane de dolari la nivel global, este unul dintre cele mai slabe începuturi din istoria DC Cinematic Universe.

După patru weekenduri consecutive pe primul loc, „Barbie” a coborât pe locul al doilea, cu 21,5 milioane de dolari din 4.003 cinematografe, un rezultat uriaş în acest moment al proiecţiei sale în cinematografe. După cinci săptămâni de la lansare, comedia fantastică a Gretei Gerwig a generat 567 de milioane de dolari şi va depăşi în curând animaţia „The Super Mario Bros. Movie” (574 de milioane de dolari), produsă de Universal, ca cea mai mare lansare internă a anului.

„Blue Beetle” a costat peste 100 de milioane de dolari pentru a fi produs şi multe alte milioane pentru a fi promovat, aşa că va trebui să sfideze cotele din box office pentru a-şi justifica preţul.

Este al treilea film DC din 2023 care se prăbuşeşte din start, după „Shazam: Furia zeilor” (30,1 milioane de dolari în martie) şi „The Flash” (55 de milioane de dolari în iunie). Chiar şi „The Suicide Squad” din 2021, care a debutat simultan în cinematografe şi pe HBO Max, s-a bucurat de un start mai bun, cu 26,2 milioane de dolari. Dar acel film - precum şi „Shazam 2” şi „The Flash”, care au înregistrat eşecuri în rulajul lor în cinematografe - s-au bazat pe personaje mai bine cotate în comparaţie cu „Blue Beetle”.

Regizat de Ángel Manuel Soto, filmul îl are în centru pe Jaime Reyes, absolvent de facultate, care este ales să devină gazda simbiotică a unei străvechi relicve biotehnologice extraterestre care îl transformă în supereroul cunoscut sub numele de Blue Beetle. O a patra adaptare DC, „Aquaman and the Lost Kingdom”, este programată să fie lansată în decembrie, înainte ca noii şefi ai studioului, James Gunn şi Peter Safran, să redirecţioneze universul benzilor desenate.

„Oppenheimer” a ocupat locul al treilea, cu 11 milioane de dolari în al cincilea weekend de la lansare, ducând vânzările de bilete la 286 de milioane de dolari. Drama istorică cu rating R a depăşit 700 de milioane de dolari în box office-ul mondial în weekend, depăşind „Interstellar” din 2014 (714 milioane de dolari) şi devenind al patrulea film cu cele mai mari încasări al lui Nolan. Este a patra cea mai mare lansare a anului, după „The Super Mario Bros. Movie” (1,35 miliarde de dolari), „Barbie” (1,27 miliarde de dolari) şi „Guardians Of The Galaxy Vol. 3” (845 de milioane de dolari).

„Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem" de la Paramount s-a clasat pe locul patru, cu 8,4 milioane de dolari din 3.477 de săli. După trei weekenduri pe marile ecrane, comedia animată de familie a obţinut încasări de 88,1 milioane de dolari în America de Nord şi 30 de milioane de dolari la nivel internaţional. Filmul a costat 70 de milioane de dolari.

Comedia cu câini vorbitori „Strays”, produsă de Universal, a obţinut, la debut, 8,3 milioane de dolari din 3.223 de săli de cinema, ocupând locul al cincilea. Filmul cu rating R a costat 46 de milioane de dolari şi ar putea avea probleme în străinătate, unde filmele amuzante tind să aibă un farmec limitat. A eşuat la box office-ul internaţional cu 1,9 milioane de dolari din 21 de teritorii, pentru un total global de 10 milioane de dolari.

Comediile teatrale sunt o specie rară la Hollywood în aceste zile şi, chiar şi cu o distribuţie de staruri, cu Will Ferrell şi Jamie Foxx, „Strays” s-a descurcat mult mai rău decât „No Hard Feelings” (15 milioane de dolari) al lui Jennifer Lawrence şi „Cocaine Bear” (23 de milioane de dolari) al lui Universal, un film plin de droguri. Abia a învins „The Machine”, inspirat de stand-up-ul lui Bert Kreischer, care s-a prăbuşit cu 5 milioane de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.