Peste un milion de oameni se uită în fiecare lună la podcast-urile găzduite de YouTube, anunţă platforma deţinută de Google.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Deşi la origine era conţinut audio, podcast-ul a făcut casă bună pe YouTube, cea mai mare platformă de video, acolo unde creatorii sunt atraşi de posibilităţile financiare şi de numărul mare utilizatori.

Nu doar atât, podcast-urile YouTube sunt foarte urmărire pe televizoare, unde au cumulat vizionări de peste 400 de milioane de ore pe lună anul trecut.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

"Podcasturile video sunt mai mult decât o tendinţă, ele întâlnesc publicul acolo unde se află acesta: pe YouTube”, se arată într-un comunicat emis de platformă.

YouTube a dobândit utilizatori şi după ce Google a decis anul trecut să renunţe la aplicaţia Google Podcasts, dedicată special acestei categorii de conţinut.

La mare distanţă, a doua platformă de podcast-uri la nivel global este Spotify, cu 675 de milioane de utilizatori la finele anului trecut.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.