Wizrom Software, unul dintre cei mai mari dezvoltatori şi integratori de software de business din România, a înregistrat afaceri de peste 28 milioane lei în 2020, în creştere cu aproximativ 3,8% comparativ cu anul anterior. Profitul s-a ridicat la peste 2 milioane lei, în creştere cu 18% faţă de cel obţinut în 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Wizrom Software, important dezvoltator şi integrator de software de business de pe piaţa locală, raportează afaceri de 28,09 milioane lei (28.092.657 lei) pentru anul 2020, în creştere cu 3.8% faţă de veniturile înregistrate în 2019 (27.069.307 lei). Totodată, anul trecut, Wizrom a înregistrat un profit net de peste 2 milioane lei (2.161.638 lei), în creştere cu 18% faţă de anul precedent, cand obţinea puţin peste 1,8 milioane lei (1.827.094 lei)”, anunţă compania.

Creşterea afacerilor Wizrom, în 2020, s-a datorat atât implementărilor de soluţii IT care erau deja în curs de execuţie din anul anterior, cât şi solicitărilor nou-venite din partea clienţilor din servicii, distribuţie şi automotive.

„Una dintre provocările avute, de-a lungul ultimului an, a fost să lucrăm îndeaproape cu toţi clienţii, atât cu cei noi, cât şi cu cei existenţi, şi să le furnizăm soluţii îmbunătăţite care să le permită telemunca – activitatea de bază în aproape toate industriile. O altă provocare, pe care am avut-o în 2020, a fost să ne actualizăm softurile în timp real, pentru a ţine pasul cu schimbările legislative. A fost un an complicat”, precizează Adrian Bodomoiu, director general în cadrul Wizrom Software.

Totodată, soluţiile de tip ERP, precum şi softurile de HR s-au numărat printre cele mai cerute servicii Wizrom.

„Foarte multe companii, fie că ne raportăm la IMM-uri sau multinaţionale, au investit anul trecut în soluţii IT pentru managementul resurselor umane. Cererea pentru software-urile de HR a crescut cu aproape 25% în cazul soluţiilor Wizrom”, explică Adrian Bodomoiu.

Ponderea soluţiilor IT pentru resurse umane a reprezentat aproximativ 35% din cifra de afaceri a companiei. Totodată, softurile de HR au ajutat şi la creşterea eficienţei operaţiunilor de business ale clienţilor Wizrom.

”În ultimul an, Wizrom şi-a propus să-şi consolideze portofoliul existent de clienţi, precum şi serviciile pe care le oferă, concentrându-şi eforturile în special în zona de IMM-uri. În prezent, Wizrom oferă posibilitatea implementării unor softuri personalizate, în funcţie de specificul fiecărui client (de industrie şi nevoi), dar şi traininguri de utilizare. La ora actuală, principala provocare pentru managementul organizaţiilor o reprezintă controlul sau vizibilitatea activităţii angajaţilor – cei mai mulţi dintre ei încă lucrează remote ori în regim hibrid”, spun reprezentanţii companiei.

Compania arată că are tot mai multe cereri privind monitorizarea activităţii cu pontaj per activităţi sau proiecte, solicitări pe care le gestionează prin softul său de management al resurselor umane, WizOne, care administrează peste 50.000 de angajaţi din mediul privat românesc. În acelaşi timp, au crescut solicitările pentru soluţia ERP dedicată gestionării şi planificării activităţilor companiilor de producţie, pe fondul unei perioade în care întreaga industrie de manufacturing a realizat necesitatea digitalizării şi reiniventării proceselor de business, ca urmare a schimbărilor impuse şi de pandemie.

Şi în 2021, nevoia de digitalizare se va simţi acut pentru multe companii, din diferite industrii, lucru care va presupune o serie de investiţii din partea acestora în soluţii care să le automatizeze gestionarea afacerii sau activităţilor de HR, subliniază reprezentanţii Wizrom.

Compania, care are birouri în Bucureşti şi în Cluj şi numără aproximativ 110 angajaţi, dezvoltă şi furnizează softuri de HR, salarizare, contabilitate şi gestiune, automatizări în vânzări, producţie şi Business Intelligence (BI).

În prezent, Wizrom numără peste 4.100 de clienţi activi şi 40.000 de licenţe instalate în organizaţii foarte mari, cu cifre de afaceri de peste 10 milioane de euro, dar şi în companii de tip Small and Medium Business (SMB) din aproape toate domeniile de activitate.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.