Marile companii vor putea să apeleze clienţii prin WhatsApp şi să folosească în acest sens voci generate de inteligenţa artificială.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cel puţin unii dintre cei trei miliarde de utilizatori WhatsApp nu vor fi încântaţi să afle că tocmai a crescut şansa de a fi apelaţi de „roboţi”.

Asta pentru că Meta a deschis accesul marilor companii la funcţiile de comunicare vocală cu utilizatorii WhatsApp, funcţionalitate ce era disponibilă până acum doar firmelor mici.

În următoarele săptămâni, spune Meta, companiile mari vor putea să acceseze apelurile audio pe WhatsApp prin intermediul API-ului dedicat.

Acestea vor putea configura agenţi AI care să comunice mesajele comerciale clienţilor, iar pe viitor vor putea folosi inteligenţa artificială pentru a oferi suport şi pentru a face recomandări de produse.

Pe viitor, spune Meta, utilizatorii şi companiile îşi vor putea trimite şi mesaje vocale prin WhatsApp.

WhatsApp Business, versiunea celei mai populare aplicaţii de comunicare dedicate companiilor, are peste 200 de milioane de utilizatori pe lună.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.