Numărul utilizatorilor WhatsApp Business a crescut de patru ori în ultimii trei ani, conform cifrelor oficiale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

WhatsApp Business, versiunea dedicată companiilor a celei mai populare aplicaţii de chat, a depăşit pragul de 200 de milioane de utilizatori pe lună, anunţă Meta.

De la ultimul anunţ oficial, din iulie 2020, când avea 50 de milioane de utilizatori pe lună, număr de utilizatori ai produsului a crescut de patru ori.

Cu aceeaşi ocazie, Meta anunţă că firmele care folosesc WhatsApp Business pot să creeze reclame „click-to-WhatsApp” şi fără a avea nevoie de un cont de Facebook.

Firmele pot acum să creeze, să plătească şi să publice reclame pe Facebook şi Instagram direct din WhatsApp Business.

Anul trecut, Mark Zuckerberg anunţa că acest tip de anunţuri a crescut cu 80% de la an la an, cu o rată anuală a veniturilor de 1,5 milioane de dolari.

În fine, WhatsApp Business se pregăteşte să lanseze o facilitate plătită, prin care companiile vor putea să automatizeze procesul de trimitere a mesajelor personalizate. Compania nu a oferit detalii despre această facilitate, dar a spus că va începe să o testeze în curând.

WhatsApp Business reprezintă cea mai importantă încercare a Meta de monetizare a celor peste două miliarde de utilizatori WhatsApp, în condiţiile în care a fost obstrucţionată să le folosească datele pentru a-i targeta cu reclame.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.