În China, la fiecare patru zile ia naştere o nouă companie unicorn, iar ritmul în care au loc procesele de inovare este mai rapid decât oricând, a declarat marţi Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX, furnizor global de soluţii eCommerce în cloud pentru companii mari.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acesta a participat marţi la o întâlnire cu presa în Bucureşti.

"Ritmul în care au loc procesele de inovare este mai rapid decât oricând. În China, spre exemplu, la fiecare 4 zile ia naştere o nouă companie unicorn. Pentru a supravieţui noii lumi digitale, companiile trebuie să schimbe ceva acum, altfel vor falimenta. Acum nu mai este loc pentru companii lente, construite pe modelul anilor `50. Companiile trebuie să fie mai rapide, orientate spre clienţi şi să ştie cum să proceseze rapid şi să interpreteze datele despre aceştia. Nu există viitor pentru companii fără datele clienţilor", spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX, furnizor global de soluţii eCommerce în cloud pentru companii mari şi una dintre cele mai importante platforme eCommerce din lume.

VTEX a raportat afaceri de 60 milioane dolari la nivel global, în ultimele 12 luni.

"Avem şase clienţi în România şi mai negociem cu alţi cinci anul acesta", a spus la rândul său, Mariano Gomide de Faria, fondator şi Co-CEO VTEX.

Acesta afirmă că, în procesul de transformare digitală, reorganizarea companiei poate avea un rol definitor, iar schimbările pot părea radicale.

"Anticiparea comportamentului de consum al clienţilor a fost permanent una dintre marile provocări ale companiilor, în procesele de inovare,  dezvoltare şi de îmbunătăţire. În prezent, capacitatea de a înţelege cât mai corect nevoile şi aşteptările clienţilor a devenit o prioritate şi mai mare, care poate face diferenţa între a rămâne pe piaţă şi a da faliment – cheia fiind interpretarea datelor colectate de companii  în urma interacţiunii cu clienţii", spun reprezentanţii VTEX.

 De asemenea, în procesul de transformare digitală, reorganizarea companiei poate avea un rol definitor, iar schimbările pot părea radicale.

"Încurajaţi inovaţia! Nu credeţi că modul în care faceţi afaceri este cel mai bun sau singurul care există. Schimbaţi conducerea companiilor! În zilele noastre, nu există loc pentru cei care doresc să stea în spatele unui birou şi să ceară oamenilor să-şi facă treaba. Toată lumea trebuie să aibă o abordare de tip «hands-on» şi să fie în prima linie a companiei. Creaţi o nouă cultură de business axată pe noua generaţie Millennials, pentru care banii sau statutul sunt mai puţin importante. Iar pentru păstrarea angajaţilor, în primul rând, a talentelor, beneficiile acestora trebuie schimbate, în acelaşi timp cu îmbunătăţirea relaţiei angajat – angajator", spune Mariano Gomide de Faria, fondator şi Co-CEO VTEX.

Acestea sunt printre principalele recomandări / soluţii la provocările cu care se confruntă companiile din retail în procesul de digitalizare, dezbătute la European Digital Commerce, prima ediţie din România a evenimentului european dedicat industriei de comerţ. Ediţia din România a avut loc marţi, 11 iunie, în Bucureşti. 

Platforma VTEX  rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de ţări, şi este utilizată de retaileri şi  branduri de top, precum Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon şi LEGO.  În 2017 şi 2018, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerţ digital.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.