Agenţia online de turism Vola.ro a anunţat vineri că 141 de clienţi au călătorit în Barcelona în această perioadă şi au fost contactaţi de reprezentanţii săi după atentatele de joi, toţi cei care au putut fi găsiţi fiind în siguranţă. Agenţia a iniţiat un serviciu de suport online pentru turiştii săi care se află în capitala Cataloniei şi care au nevoie de asistenţă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"141 de clienţi Vola.ro au călătorit în Barcelona în această perioadă. Pe parcursul zilei de joi, 17 august, echipa Vola.ro a încercat să ia legătura cu toţi turiştii români care au călătorit în Barcelona cu bilete / pachete achiziţionate prin Vola.ro şi toţi cei care au răspuns au confirmat că sunt în siguranţă", a precizat agenţia.

Agenţia a iniţiat şi serviciul Barcelona Support, cu o pagină dedicată pe site-ul său, unde turiştii pot intra în legătură cu un operator Vola.ro, care îi poate asista în problemele pe care le întâmpină, le poate oferi consultanţă sau informaţii utile.

Vola.ro a mai anunţat că renunţă la taxa de serviciu pentru biletele de avion achiziţionate de pe Vola.ro de către românii care au o rudă de gradul I sau II aflată în Barcelona şi doresc să ajunga acolo sau pentru românii care se află în Barcelona şi vor să se întoarcă în ţară.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.