Plăţile online cu carduri Visa în România au crescut cu peste 50% în aprilie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care sectorul comerţului electronic în România a înregistrat un avânt puternic după izbucnirea pandemiei de Covid-19, a anunţat luni Visa România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Plăţile online cu carduri Visa au crescut cu peste 50% în aprilie 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care sectorul comerţului electronic în România a înregistrat un avânt puternic după izbucnirea pandemiei de Covid-19. Această perioadă a accelerat trecerea către mediul digital, multe companii fiind nevoite să îşi desfăşoare activitatea online pentru a-şi menţine afacerea pe linia de plutire, iar măsurile de siguranţă împotriva Covid-19 au influenţat comportamentul de plată al consumatorilor”, a anunţat luni compania.

Astfel, există o preferinţă din ce în ce mai mare pentru plăţile contactless şi mobile, precum şi o trecere la online.

”Cumpărăturile online şi acceptarea plăţilor fără numerar nu mai sunt doar un avantaj, ci şi o necesitate în contextul actual marcat de atâtea restricţii impuse din cauza COVID-19. Asistăm la o schimbare reală în comportamentul consumatorilor, dat fiind că aproape unu din şapte deţinători de carduri Visa din România care nu obişnuiau să facă plăţi online a achiziţionat pentru prima dată cu cardul bunuri sau servicii de pe internet după declanşarea pandemiei de coronavirus”, a declarat Elena Ungureanu, country manager Visa în România.

Reprezentanţii companiei spun că, deşi shoppingul online s-a dezvoltat constant în România în ultimii ani, există în mod clar mai mult loc pentru creştere, având în vedere că doar 29% dintre utilizatorii de internet din România au făcut cumpărături online anul trecut, spre deosebire de media europeană de 67%, conform datelor Eurostat. 

”Consumatorii români apreciază din ce în ce mai mult avantajul de a putea face cumpărături oricând şi de oriunde, de a avea acces la o gamă mai largă de produse şi de a compara preţurile. Cele mai mari creşteri ale tranzacţiilor online pot fi observate în cazul aprovizionării şi amenajării locuinţei, unde valoarea plăţilor online a crescut de aproape 10 ori, în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor, al magazinelor de îmbrăcăminte şi accesorii care au înregistrat creşteri de aproape 3 ori mai mari şi al plăţilor de utilităţi care aproape s-au dublat”, arată compania.

Deoarece comerţul electronic creşte într-un ritm alert, Visa precizeaază că prioritatea sa este de a face experienţa de plată digitală cât mai sigură şi simplă pentru toţi cei implicaţi, comercianţi şi consumatori.

”În contextul în care efectele COVID-19 continuă să se manifeste în toate aspectele vieţii cotidiene şi în mediul de afaceri, Visa îşi propune să contribuie la crearea unui viitor sigur pentru comerţul digital”, mai precizează compania.

Visa Inc. este lider mondial în domeniul plăţilor digitale. Reţeaua noastră globală de procesare a plăţilor, VisaNet, are capacitatea de a procesa peste 65.000 de tranzacţii pe secundă.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.