Uber îşi propune creşterea semnificativă a veniturilor obţinute din publicitate în următorii doi ani şi înfiinţează în acest scop o divizie dedicată.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

O nouă divizie a companiei americane, înfiinţată special pentru a vinde reclame, va funcţiona în cadrul Uber şi va lansa, în curând, două tipuri de reclame.

În primul rând, „reclamele de călătorie”, aşa cum le numesc cei de la Uber, vor fi afişate în aplicaţie înaintea şi în timpul călătoriilor. Firmele de publicitate vor putea targeta anumite categorii de utilizatorii, iar reclamele aceluiaşi brand vor urmări utilizatorul pe întreg parcursul călătoriei.

În al doilea rând, Uber vrea să pună panouri publicitare pe maşinile şoferilor înregimentaţi, panouri similare celor care pot fi văzute de multă vreme pe unele taxiuri. Rămâne de văzut dacă şi şoferii vor primi un procent din aceste venituri dacă aleg să monteze panourile publicitare pe propriile maşini.

Uber încearcă să profite de cantitatea mare de informaţii pe care le are despre proprii clienţi, date care-i permit o targetare eficientă a reclamelor. Compania îşi propune să ajungă la 1 miliard de dolari venituri din reclame până în 2024.

Oficialii Uber spun că reclamele ar putea contribui la ieftinirea călătoriilor, însă, analiştii se îndoiesc şi cred că Uber nu va urmări bunăstarea şoferilor sau a călătorilor, ci se va concentra strict pe creşterea propriilor venituri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.