Serviciul de livrare Uber Eats a anunţat, marţi, că a ajuns la 700 de restaurante partenere în Bucureşti, după un an în România, iar 31% dintre respondenţii unui sondaj efectuat de companie se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul de comenzi în creştere.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În prezent, Uber Eats are 700 de restaurante partenere în Bucureşti, de la localuri mici, afaceri de familie, până la mari lanţuri de restaurante. Durata medie de livrare a unei comenzi este de 36 de minute, iar cea mai scurtă livrare a durat doar 5,4 minute. Sondajul Uber Eats a implicat peste 50 de restaurante de top din Bucureşti, care au început colaborarea cu aplicaţia la scurt timp după lansarea aplicaţiei.

”Când vine vorba de top trei beneficii ale colaborării cu Uber Eats, 82% dintre respondenţi au afirmat că acest parteneriat îi ajută să îşi crească numărul de comenzi, să livreze mai rapid comenzile (70%) şi să aibă mai multă vizibilitate pentru afacerea lor (68%)”, se arată în comunicat.

72% dintre restaurantele care au răspuns sondajului spun că Uber Eats le-a ajutat să îşi crească afacerea. Aproape jumătate (47%) dintre respondenţi spun că au înregistrat o creştere cuprinsă între 10% şi 30%. Când vine vorba de cele mai multe comenzi primite într-o zi, 53% dintre restaurante au primit între 20 şi 50 comenzi prin aplicaţia Uber Eats, în timp ce 8% au avut între 50 şi 100 comenzi.

”31% dintre restaurante au spus că se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul comenzi în creştere, în timp ce 35% dintre ei se gândesc să îşi extindă afacerile”, se arată în comunicat.

9 din 10 manageri sau proprietari de restaurante au spus că ar recomanda Uber Eats şi altor restaurante.

”În ultimul an, Uber Eats a adus o contribuţie economică importantă pentru sute de restaurante şi curieri din Bucureşti. Scopul nostru este să ajutăm restaurantele să îşi atingă potenţialul maxim. Bineînţeles, succesul lor se datorează leadershipului lor, calităţii excepţionale a mâncării sau a modului în care îşi administrează bucătăria. Noi suntem doar o parte a poveştii lor, iar angajamentul nostru este să continuăm să folosim tehnologia pentru a-i ajuta să crească şi să ajungă la şi mai mulţi clienţi”, a spus Krzysiek Radoszewski, General Manager, Uber Eats, Europa Centrală şi de Est.

Cele mai populare feluri de mâncare comandate de români sunt burgerii, puiul fript şi wrap-urile. Număr record de comenzi înregistrat de acelaşi utilizator este de 379, în timp ce cea mai mare comandă plasată a fost un meniu sushi cu 152 bucăţi, potrivit companiei. Printre cele mai populare restaurante Uber Eats sunt Nicolai (pe primul loc în aplicaţia Eats cu cele mai multe comenzi), Pain Plaisir (cea mai populară patiserie şi brutărie), Atelierul de tarte (cel mai popular restaurant pentru brunch), calif & condimental (cel mai popular lanţ de restaurante) sau Sara Green (cel mai popular restaurant vegan pe Uber Eats).

”Eu gătesc mâncarea într-un mod simplu, după reţetele mamei mele, şi atunci acest timp de mâncare e sensibilă la transport şi trebuie livrată cât mai rapid. Provocarea în acest domeniu este să te adaptezi mereu timpurilor, iar Uber Eats nu mă lasă să mă plafonez, îmi aduce aminte că trebuie să mă reinventez mereu” a spus Nicolai Tand, proprietarul restaurantului Nicolai.

“Uber Eats ne oferă o mobilitatea mai mare şi ne ajută să ne creştem cifra de afaceri. În curând, vrem să deschidem un concept nou de bucătărie, cloud kitchen, care va presupune un punct de lucru doar cu livrări” a declarat Radu Tănase, cofondator calif & condimental.

Lansată cu 3 ani şi jumătate în urmă, aplicaţia a folosit expertiza logistică şi tehnologia Uber, iar, acum, este prezentă în peste 500 de oraşe la nivel global. Durata medie de livrare a unei comenzi este mai mică de 30 minute. Uber Eats este cea mai mare platforma de livrare de mâncare la nivel mondial, exceptând China, potrivit companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.