Separat de Twitter Blue, care afişează doar jumătate din reclamele pe care un utilizator le vede în mod normal, platforma socială va vinde un alt abonament, care nu va afişa deloc publicitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Elon Musk a făcut succint lumină în cazul reclamelor de pe Twitter - nu în ceea ce priveşte venituri în scădere generate de acestea, ci legat de numărul de reclame care le sunt afişate abonaţilor.

Până acum, Musk şi promovarea folosită de Twitter pentru abonamentele Blue spuneau doar că cei care au Blue vor vedea mai puţine reclame decât ceilalţi. Acum, noul şef al companiei spune că, în fapt, abonaţii văd jumătate din numărul de reclame afişate celorlalţi utilizatori.

Mai mult, Musk spune că, în viitor, Twitter va oferi un „plan superior” (probabil atât ca facilităţi, cât şi ca preţ) şi că acesta nu va afişa deloc publicitate. Musk nu oferă alte detalii.

Twitter Blue costă 8 dolari (11 dolari pe dispozitivele Apple) pe lună. Reclamele reprezintă 90% din veniturile Twitter, însă, Musk a spus de la bun început că va încerca să migreze spre o finanţare pe bază de abonament.

Problema este că modul în care Musk conduce Twitter a speriat companiile de publicitate şi mai multe branduri şi-au oprit ori şi-au redus semnificativ campaniile.

Conform Similarweb, traficul managerului de reclame oferit de Twitter a scăzut în octombrie cu 74% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. În noiembrie scăderea a ajuns la 85%, iar trendul pare să continue şi în decembrie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.