Compania aeriană de stat Tarom a anunţat luni că a implementat, atât pe rute interne, cât şi externe, pe opt avioane din flota de 21 de aparate, serviciul de intranet denumit AirFi, la nouă luni de la prezentarea sa.
În luna iunie a anului trecut, compania a prezentat AirFi, în condiţiile în care acest gen de servicii este instalat de mai mult timp pe aproape toate marile linii internaţionale. Compania estima atunci că serviciul va fi implementat încă din luna august pentru pentru cursele de Barcelona, Madrid şi Dubai.
Luni, Tarom a anunţat că acest serviciu va fi disponibil începând de la 14 martie, pe toate zborurile interne şi externe operate cu Airbus 318 şi Boeing 737-700.
AirFi ar trebui să permită pasagerilor să aibă acces, de pe dispozitive mobile, la ştiri, chat cu ceilalţi pasageri, jocuri, muzică şi filme. Accesul la o platformă de shopping reprezintă o opţiune suplimentară.
Tarom a pierdut anul trecut poziţia a doua în clasamentul liniilor aeriene prezente în România, în defavoarea Blue Air. Liderul pieţei, din punct de vedere al numărului de pasageri transportaţi, este Wizz Air.
Totodată, compania a retras anul trecut două aeronave Airbus A310, cumpărate în 1992 de Guvernul condus atunci de Petre Roman. Flota companiei numără 21 de aeronave, dintre care doar 19 operează în acelaşi timp, din cauza operaţiunilor de mentenanţă, potrivit conducerii companiei.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a cerut recent companiei aeriene de stat Tarom o analiză privind achiziţionarea altor două aeronave de lung curier până la sfârşitul acestui an, în locul celor două avioane Airbus A310 retrase anul trecut, şi cere ”deblocarea situaţiei” la nivelul departamentului comercial al companiei.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.