TikTok, care este deja în centrul atenţiei din cauză că este o companie chineză şi a fost ameninţată de preşedintele Trump că activităţile sale vor fi închise în Statele Unite, mai are o problemă: cum să gestioneze conţinutul în preajma alegerilor prezidenţiale americane, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cunoscută iniţial pentru vide-urile postate de adolescenţi, TikTok este tot mai mult o destinaţie pentru conţinut politic. Hashtagurile Trump 2020 şi Biden 2020 au atras cumultat peste 12 miliarde de vizualizări pe această aplicaţie.

Directorul pentru siguranţă al TikTok, Eric Han, a declarat în primul său interviu referitor la abordarea companiei faţă de dezinformarea legată de alegeri, să obiectivul echipei sale este să se asigure că aplicţia poate rămâne ca o platformă de divertisment şi de ”auto-exprimare amuzantă”.

TikTok, care are 100 de milioane de utilizatori activi pe lună în SUA, îşi creează propria abordare a materialelor legate de alegeri, luând în considerare ceea ce a numit Han ”poveştile precaute” ale reţelelor de socializare consacrate.

Partenerii TikTok în verificarea informaţiilor, Lead Stories şi PolitiFact, au afirmat că au evaluat sute de video-uri din aplicaţie cu conţinut înşelător, cum ar fi informaţia potrivită căreia candidata democrată pentru funcţia de vicepreşedinte al SUA, Kamala Harris, ar fi ameninţat cu răzbunarea împotriva susţinătorilor lui Trump.

Dar, spre deosebire de Facebook şi Twitter, TikTok nu marchează conţinutul înşelător postat de utilizatori. În schimb, TikTok păstrează analizele la nivel intern şi le foloseşte pentru a elimina conţinutul sau, mai rar, pentru a reduce numărul de persoane care îl vizualizează.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.