Meta lucrează la etichete pentru noua sa reţea socială Threads, care vor însoţi postările ce necesită verificarea acurateţii informaţiilor sau aparţin unor instituţii de presă deţinute de guverne.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cadrul unei discuţii cu autorităţile din Australia, oficialii Meta, fostă Facebook, au anunţat că lucrează la instrumente care să ajute la diferenţierea informaţiilor adevărate de ştirile false ori campaniile de manipulare.

Aceste instrumente includ etichetele ce vor fi afişate alături de postările ale căror afirmaţii au fost verificate şi de cele care vin partea unor instituţii de presă care ţin de diverse guverne.

Reprezentanţii Meta a spus că aceste funcţii vor fi adăugate „grabnic”, deoarece reprezintă o prioritate pentru companie.

Acest gen de etichete, pe lângă faptul că pot ajuta utilizatorii să distingă între adevăr şi dezinformare, sunt foarte importante şi pentru business-ul bazat pe reclame al Meta.

Brandurile nu apreciază ca propriile reclame să apară lângă ştiri false sau manipulări ale anumitor guverne, astfel că aceste etichete vor ajuta Meta să câştige încrederea advertiserilor.

Asta în contradicţie cu Twitter, unde Elon Musk a renunţat la aceste etichete, stârnind nemulţumirea utilizatorilor, dar şi a brandurilor, care şi-au redus prezenţa pe această platformă.

Threads este, în fapt, noua mare ameninţare pentru Twitter-ul lui Elon Musk, fiind, în mod, evident, o clonă menită să atragă milioanele de utilizatori nemulţumiţi de schimbările făcute de controversatul antreprenor.

Spre neliniştea lui Musk, Threads a ajuns să aibă peste 100 de milioane de utilizatori după mai puţin de cinci zile din momentul lansării. Coincidenţă sau nu, Elon Musk a început să-l înjure pe Mark Zuckerberg pe Twitter.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.