Oamenii, în special cei care folosesc deja Instagram, par să fi luat cu asalt noua reţea socială Threads, tocmai lansată de Meta, companie care mai deţine Facebook, Instagram şi WhatsApp.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mark Zuckerberg a stat joi cu ochii pe cifrele de trafic ale noii sale reţele sociale şi a anunţat deja depăşirea mai multor praguri de utilizare la fiecare câteva ore.

După primele două ore din momentul lansării, şeful Meta anunţa deja că peste 2 milioane de oameni au început să folosească Threads.

Două ore mai târziu, Threads ajungea deja la 5 milioane de utilizatori. După şapte ore din momentul lansării, noua reţea socială trecea deja de pragul de 10 milioane de utilizatorii.

Era de aşteptat să existe un interes mare pentru o nouă reţea socială dezvoltată de Meta, fie şi strict din curiozitate. Acesteia i se adaugă dezgustul pe care deja mulţi utilizatori şi l-au exprimat faţă de Twitter şi de modul în care această platformă este condusă de Elon Musk.

Threads este exact o clonă de Twitter, cu aceeaşi funcţionalitate şi acelaşi design, în mare, plus logarea cu contul de Instagram. Lipsesc, în momentul lansării, anumite facilităţi - nu pot fi puse hashtag-uri, iar funcţia de căutare merge doar pentru nume de utilizatori.

Noua reţea socială nu este disponibilă şi în Europa. Meta nu s-a grăbit să o lanseze aici, pentru a evita să intre din nou „în conflict” cu autorităţile europene care se ocupă de protecţia datelor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.