Serviciul suedez de streaming muzical Spotify a cumpărat jocul online Heardle, pe care-l va folosi ca un instrument pentru descoperirea muzicii şi atragerea utilizatorilor în cadrul platformei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Heardle, un joc online lansat pe ideea şi după succesul înregistrat de Wordle, a fost achiziţionat de Spotify. Compania suedeză a făcut publică achiziţia, însă nu a spus şi care a fost valoarea tranzacţiei.

Heardle este un joc online similar Wordle, doar că, în loc de cuvine, utilizatorii trebuie să recunoască melodii după ce ascultă începutul şi alte câteva fragmente ale acestora. La fel ca în cazul Wordle, există cel mult şase încercări.

Spotify spune că va folosi Heardle ca un instrument pentru descoperirea muzicii. Melodiile descoperite de cei care joacă Heardle vor trimite utilizatorii pe Spotify să le asculte. Înainte de această achiziţie, link-urile duceau către SoundCloud.

În acest fel, Spotify nu doar că îşi va ţine propriii abonaţi pasionaţi de muzică în cadrul platformei, însă speră să atragă şi noi adepţi, care joacă Heardle şi, după ce descoperă o melodie, intră pe Spotify, unde eventual îşi fac şi cont.

Heardle va fi păstrat ca un site de sine stătător, pentru că are mai mult sens aşa momentan pentru scopurile Spotify, în ideea atragerii celor care încă nu folosesc serviciul. Compania spune că, la un moment dat, Heardle va fi integrat în aplicaţia Spotify.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.