În ciuda problemelor din primul trimestru al anului, Spotify a reuşit nu doar să crească, ci să aibă al doilea cel mai bun trimestru din toate timpurile în ceea ce priveşte evoluţia numărului de utilizatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Numărul total al utilizatorilor care folosesc Spotify a crescut în T1 cu 5% faţă de trimestrul anterior şi cu 22% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, ajungând acum la 515 milioane.

Creşterea este cu 15 milioane peste ceea ce se aştepta compania şi reprezintă, conform CEO-ului Daniel Ek, al doilea cel mai bun trimestru din istoria companiei.

210 milioane dintre toţi utilizatorii Spotify plătesc pentru una dintre versiunile premium ale serviciului, după ce numărul acestora a crescut în ultimul trimestru cu 15%.

225 de milioane de euro a pierdut Spotify în primul trimestru al acestui an, ceea ce nu este ceva neobişnuit pentru compania cu origini suedeze, care încă pune creşterea în faţa profitului. În trimestrul anterior pierderea era şi mai mare, de 270 de milioane de euro.

Oficialii Spotify tac în continuare asurzitor în legătură cu funcţia de sunet lossless, pe care au promis-o acum mai bine de doi ani, care este finalizată din punct de vedere tehnic de mult, dar este ţinută în expectativă până când compania se va lămuri cum poate câştiga bani de pe urma ei, deşi rivalii Apple şi Amazon o oferă gratuit.

Spotify a avut un ultim trimestru dificil, după ce a disponibilizat în jur de 600 de angajaţi şi a închis proiectele secundare Spotify Live şi jocul Heardle.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.