Cu 10 milioane de noi abonaţi plătitori adăugaţi în ultimul trimestru al anului trecut, Spotify a devenit primul serviciu de streaming audio care trece de 200 de milioane de abonaţi plătitori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Spotify a anunţat rezultatele financiare pentru T2 2022, trimestru în care veniturile companiei cu ajuns la 3,2 miliarde de euro, cu o creştere anuală de 18%.

Costurile operaţionale ale companiei au crescut cu 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce a dus la pierderi de 270 de milioane de euro. Cu un an în urmă, pierderea companiei era de 39 de milioane de euro.

Pe tot anul trecut, Spotify a pierdut 430 de milioane de euro la venituri de 11,7 miliarde de euro.

În ultimele trei luni Spotify a dobândit 10 milioane de abonaţi plătitori noi şi are acum 205 milioane de abonaţi care plătesc pentru unul dintre abonamentele premium.

În total, Spotify are acum 489 de milioane de abonaţi, cu şanse mari ca după primele trei luni ale acestui an să treacă de 500 de milioane de abonaţi.

Cu doar o săptămână în urmă, Spotify anunţa că urmează să disponibilizeze 6% din forţa de muncă, decizie care va afecta în jur de 600 de angajaţi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.