Compania Signal Iduna a anunţat, miercuri, că a înregistrat un volum al primelor brute subscrise de 205 milioane de lei, cu 45% mai mult în comparaţie cu anul 2021

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Compania Signal Iduna Asigurare Reasigurare a transmis, printr-un comunicat de presă, că înregistrează creşteri pe liniile de business strategice, dinamica pozitivă fiind susţinută de portofoliul extins care acoperă acum o gamă largă de produse de asigurări, adaptate tuturor nevoilor pieţei. 
 
“Pentru Signal Iduna, 2022 a însemnat un an important în ceea ce priveşte dezvoltarea strategică pe piaţa din România, prin finalizarea procesului de achiziţie şi demararea procesului de integrare a companiei Signal Iduna Asigurări, fostă ERGO Asigurări. Portofoliul de produse include acum şi segmente ce vizează asigurările generale, punând astfel bazele unei creşteri continue şi solide, pe termen lung. Signal Iduna pune în centrul activităţii clienţii, oferindu-le produse şi servicii relevante, accesibile şi la un nivel ridicat de calitate.
Compania Signal Iduna Asigurare Reasigurare, cu expertiză extinsă în segmentul asigurărilor de sănătate şi viaţă, a înregistrat un volum al primelor brute subscrise de 205 milioane de lei, cu 45% mai mult în comparaţie cu anul precedent”, se arată în comunicat.
 
Sursa citată menţionează că principalul motor de creştere a fost segmentul asigurărilor de sănătate de grup, care a atins un volum de prime brute subscrise de 180,5 milioane de lei, în creştere cu 40% faţă de anul 2021, compania păstrând astfel, pentru al treilea an consecutiv, poziţia de lider al clasamentului asigurătorilor de sănătate, conform ultimului raport emis de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).
 
De asemenea, segmentul asigurărilor individuale de sănătate a înregistrat, de asemenea, o creştere de 16% faţă de anul precedent. 
 
Compania a adăugat că pune la dispoziţie prin partenerii de distribuţie produse complexe la un cost accesibil, care acoperă cele mai importante şi actuale nevoi pentru persoanele fizice: servicii în ambulatoriu, de spitalizare şi intervenţii chirurgicale şi chiar în cazul unui diagnostic cu cancer. 
 
“Conform rezultatelor, valoarea costurilor plătite pentru serviciile medicale accesate (valoarea daunelor plătite) s-a ridicat, în 2022, la aproximativ 110 milioane de lei, în creştere cu 26% faţă de 2021, ceea ce arată că Signal Iduna răspunde prompt nevoilor şi aşteptărilor clienţilor săi, plata indemnizaţiilor fiind dovada impactului companiei în îmbunătăţirea stării de sănătate a românilor. Cele mai accesate servicii medicale au fost serviciile de prevenţie, urmate de cele de spitalizare şi intervenţii chirurgicale. Din anul 2021, compania oferă clienţilor şi un produs de asigurare de viaţă cu componentă investiţională. În anul 2022 numărul contractelor noi a înregistrat o creştere de 85% faţă de anul precedent, confirmându-se astfel, atenţia tot mai mare pe care românii o acordă atât protecţiei împotriva riscurilor, cât şi investiţiilor şi preocuparea pentru calitatea vieţii”, a mai transmis Signal Iduna.
 
Compania a menţionat că a înregistrat în 2022 o creştere de 30% a volumului de prime brute subscrise comparativ cu anul 2021, ajungând la un rezultat de 70,3 milioane de lei.  
 
“Signal Iduna Asigurări are un portofoliu echilibrat, în linie cu strategia companiei. Toate liniile de business au înregistrat evoluţii pozitive, rezultate semnificative fiind remarcate în segmentul non-auto, comparativ cu anul precedent: cu 89% mai mult pentru segmentul de asigurări de răspunderi profesionale şi generale, cu 36% mai mult pe liniile de incendiu şi alte riscuri şi cu 21% mai mult pentru segmentul de asigurări de locuinţe”, mai precizează comunicatul. 
 
“Evoluţia din anul 2022 ne arată că eforturile Signal Iduna s-au concretizat în rezultate foarte bune, ceea ce demonstrează că suntem un partener de încredere, care răspunde cu succes provocărilor pieţei asigurărilor. Odată cu extinderea către asigurările generale suntem prezenţi cu oferte relevante pentru toate categoriile de clienţi, venind în sprijinul acestora cu soluţii flexibile, la costuri corecte pentru riscurile asumate, dar şi cu o calitate ridicată a serviciilor. Echipa Signal Iduna este permanent atentă la nevoile clienţilor, oferindu-le produse uşor de accesat. Prin investiţiile în tehnologie şi importanţa pe care o acordăm pregătirii continue a specialiştilor noştri, ne dorim să continuăm acest parcurs de creştere sustenabilă pe termen lung, pe toate liniile de business strategice.  Aceeaşi abordare ne caracterizează şi în relaţiile durabile cu partenerii de distribuţie, alături de care inovăm constant, adaptându-ne permanent trendurilor pieţei de asigurări din România”, a declarat Tiberiu Maier, preşedinte al Directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi al Consiliului de Administraţie Signal Iduna Asigurări.
 
Signal Iduna este prezentă în acest moment pe piaţa din România cu o ofertă mult mai variată de produse şi servicii, atât pe segmentul dedicat persoanelor fizice cât şi pe segmentul clienţilor de tip Corporate şi IMM.  Soluţiile de asigurare puse la dispoziţie de Signal Iduna, prin cele două companii, adresează acum nevoi specifice de protecţie prin asigurare pentru ambele segmente de clienţi.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.