Companiile ar trebui să se concentreze atât pe responsabilităţile sociale cât şi pe profituri, potrivit Business Roundtable, un grup format din directori generali de companii mari, între care se află şeful JPMorgan Chase, cea mai mare bancă din Statele Unite, cel al celei mai mari companii aeriene din lume, American Airlines, şi liderul Amazon.com, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

O declaraţie referitoare la obiectivele companiilor a fost semnată de şefii a peste 180 de companii americane, fiind pentru prima oară când grupul cu o istorie de aproape 50 de ani afirmă că valoarea adusă acţionarilor nu trebuie să fie principala lor prioritate. Declaraţia survine într-o perioadă în care companiile iau tot mai mult poziţie în probleme din afara sferei corporative, din cauza presiunii activiştilor, amplificată de reţelele sociale, şi a celei exercitate de proprii angajaţi.

”Această nouă declaraţie reflectă mai bine modul în care companiile pot şi ar trebui să opereze în prezent”, a declarat într-un comunicat directorul general al Johnson & Johnson, Alex Gorsky.

Declaraţia include cinci priorităţi, între care angamantele de a investi în angajaţi prin oferirea unor salarii corecte şi beneficii importante, susţinerea comunităţilor unde îşi desfăşoară activităţile şi afaceri etice cu furnizorii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.