Retailerul român de optică Lensa înregistrează, după 9 ani de activitate, o cifră de afaceri cumulată pentru perioada mai 2013 - aprilie 2022 de peste 40 milioane de euro (peste 200 milioane lei).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”După 9 ani de activitate, retailerul român de optică, Lensa, înregistrează o cifră de afaceri cumulată pentru perioada mai 2013 - aprilie 2022 de peste 40 milioane de euro (peste 200 milioane lei). În ultimii doi ani, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 97% (în 2020), respectiv cu 50% (în 2021), iar astăzi Lensa se poziţionează între cei mai mari retaileri de optică din România”, anunţă compania.

Pentru anul 2022, obiectivele companiei vizează vânzări de 19 milioane de euro şi inaugurarea a cel puţin 8 magazine noi.

Compania a precizat că investiţiile în extinderea lanţului de magazine Lensa au crescut de la an la an.

În prezent, reţeaua de showroom-uri specializate Lensa numără 21 de unităţi în toată ţara şi un magazin online, Lensa.ro. Din cele 21 de showroom-uri, 14 au fost inaugurate în intervalul ianuarie 2021 - aprilie 2022.

”Extinderea la nivel naţional a fost posibilă datorită investiţiilor proprii susţinute, care se ridică în prezent la circa 2,5 milioane de euro. Pentru eficientizarea activităţii, Lensa a urmărit îndeaproape digitalizarea cât mai multor operaţiuni”, mai arată compania.

În prezent, în jur de 70% din operaţiunile zilnice sunt digitalizate în platforme online, accesibile tuturor zonelor de business din cadrul companiei.

„Ne uităm la cifre şi suntem bucuroşi să constatăm că suntem tot mai aproape de a ne atinge obiectivul cu care am pornit la drum, de a oferi românilor 1 milion de consultaţii optometrice gratuite. La 9 ani de existenţă, Lensa este mai mult decât un retailer de optică. Suntem aici pentru a răspunde celor mai exigente nevoi, avem alături de noi cei mai importanţi furnizori de produse şi servicii de optică medicală la nivel mondial, angajăm optometrişti şi consultanţi de top şi depunem eforturi constante pentru a pune la dispoziţia clienţilor noştri servicii de calitate, la standard european”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.

În cei 9 ani de existenţă, Lensa a oferit 510.000 de consultaţii optometrice gratuite şi a înregistrat 984.800 de comenzi finalizate, servind peste 548.900 de clienţi.

În perioada 2 mai - 1 iunie, Lensa aniversează 9 ani de existenţă cu o campanie amplă de reduceri de până la 90%, la toate categoriile de produse, disponibilă atât pe site-ul companiei, cât şi în magazine.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, cu peste 200.000 de comenzi anual. În prezent, compania deţine 21 de showroomuri în marile oraşe din ţară, precum Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava şi un magazin online.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.