Circa 60% dintre comenzi au fost plasate, anul trecut, prin intermediul aplicaţiei pentru mobil, cu 20% mai multe faţă de 2017, în condiţiile în care încălţămintea şi accesoriile sport au fost cele mai comandate produse, potrivit datelor publicate luni de retailerul Fashion Days.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Apetitul românilor pentru fashion a crescut şi anul trecut, astfel că, în 2018, clienţii Fashion Days România au plasat peste 1,3 milioane de comenzi, arată analiza de obiceiuri de consum a retailerului. Totodată, media comenzilor anuale pentru fiecare client a depăşit cifra 4, în timp ce media numărului de produse este de peste 9 articole.

”Coşul mediu a păstrat, de asemenea, trendul pozitiv şi a fost de aproximativ 315 lei. Cea mai importantă evoluţie a înregistrat-o, însă, canalul preferat pentru plasarea de comenzi: aplicaţia Fashion Days. Explorarea imediată a întregii oferte Fashion Days, prin intermediul aplicaţiei pentru mobil, a fost unul dintre principalii factori de creştere în 2018. 60% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul acestei platforme, cu 20% mai multe faţă de 2017”, se arată în comunicat.

Accesul facil si rapid la aplicaţie, oricând şi oriunde, s-a regăsit şi în numărul de comenzi per client, aproape 5, în medie, faţă de doar 2,6 din desktop.

”Mai mult de 60% dintre români deţin şi accesează Internetul de pe un smartphone, astfel că e absolut normal să îşi dorească să ajungă cât mai rapid şi mai simplu la produsele Fashion Days. Ceea ce le-am şi oferit, prin dezvoltarea unei aplicaţii uşor de folosit, cu funcţionalităţi constant îmbunătăţite, care contribuie la calitatea experienţei de shopping. Şi, iată, pentru prima dată, numărul de comenzi din aplicaţia pentru mobil este mult peste cel generat de către desktop”, a spus directorul general al Fashion Days, Robert Berza.

Şi stilurile cele mai căutate de către clienţi s-au modificat, astfel că, în 2018, articolele vestimentare destinate unui mod de viaţă activ au fost cele mai atractive. Încălţămintea şi accesoriile sport se află pe primul loc în topul celor mai comandate produse, atât în cazul femeilor cât şi al bărbaţilor, potrivit retailerului.

Şi în cazul celor mai adăugate articole în wishlist, pe primele locuri se află brandurile Puma, Adidas şi Converse. Iar în ceea ce priveşte cei mai utilizaţi termeni de căutare, aceştia au fost „ceas”, „Adidas”, „tenişi”, „încălţăminte Guess” şi „jeans”.

Bucureşti şi Ilfov rămân zonele cu cele mai multe comenzi plasate.

”Astfel, clienţii din Capitală au efectuat 42% din totalul comenzilor. Dintre acestea, 75% au fost livrate rapid, respectiv în aceeaşi zi sau a doua zi”, se arată în comunicat.

La nivelul ţării, 58% dintre colete au ajuns la destinaţie a doua zi, potrivit retailerului. Totodată, includerea showroom-urilor eMAG în acest proces a făcut ca peste 40% dintre retururile din Bucureşti să fie făcute într-una dintre cele 3 locaţii de acest tip.

”Returul în showroom-urile eMAG oferă clientului posibilitatea de a primi banii pe loc, dacă plata a fost făcută ramburs, şi mult mai rapid decât procesul standard, în condiţiile altor modalităţi de plată. În ţară, în oraşele unde există astfel de locaţii, procentul este de aproximativ 15%”, se arată în comunicat.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.