Producătorul de cărămizi Cemacon (CEON) a raportat în primele nouă luni un profit net de 13,86 milioane lei, în creştere cu 108% faţă de perioada ianuarie-septembrie 2016, când rezultatul net s-a ridicat la 6,67 milioane lei, arată un comunicat transmis miercuri de companie Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cifra de afaceri a crescut cu 2% în primele nouă luni, la 74 milioane lei, faţă de perioada similară a anului trecut (72,28 milioane lei).

“Primele nouă luni ale anului au fost foarte dinamice la nivelul consumului de blocuri ceramice, cu perioade în care cererea a depăşit oferta, în special în trimestrul III. Utilizând în proporţie de 100% capacităţile de producţie ale ambelor fabrici, am crescut prin eficientizare”, arată raportul societăţii.

Cemacon este listată la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) şi are o valoare de piaţă de 66,3 milioane lei (14,4 milioane euro). Compania este detinută în principal de acţionari instituţionali, fonduri de investiţii româneşti şi străine.

Cemacon operează două facilităţi de producţie în judeţul Sălaj, ambele funcţionând la capacitatea totală. Acesta este al doilea producător de blocuri ceramice din România şi unul dintre liderii pieţei din Transilvania.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.