Producătorul român de fotolii de masaj Komoder a realizat vânzări de peste 24 milioane de lei în 2020, iar pentru 2021 alocă un buget de 170.000 euro pentru inaugurarea de noi puncte de lucru şi vrea să se extindă în Franţa, Elveţia şi Marea Britanie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Komoder anunţă, pentru 2020, atingerea unei cifre de afaceri de peste 24 de milioane de lei şi extinderea în trei ţări importante din Europa: Ungaria (Budapesta), Italia (Milano) şi Spania (Madrid). Pentru 2021, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 50% şi are planuri pentru continuarea extinderii pe plan internaţional în Franţa, Elveţia şi Marea Britanie unde urmează să deschidă câte un showroom", a anunţat compania.

În 2020, compania s-a extins pe piaţa internaţională cu încă trei showroom-uri, iar pentru 2021 alocă un buget de 170.000 euro pentru inaugurarea de noi puncte de lucru.

"În anul precedent, cele mai solicitate produse de către clienţi au fost cele din gama medie, care au un cost de aproximativ 2.200 euro. Totodată, compania şi-a consolidat portofoliul de produse cu modele în intervalul de preţ 1.400 - 3.000 de euro pentru a răspunde mai bine cerinţelor clienţilor. Au fost astfel adăugate fotolii cu sisteme de scanare, comenzi vocale, reglarea intensităţii masajului pe toate cele trei dimensiuni (3D), reflexoterapie sau drenaj limfatic", arată compania.

Cele mai căutate opţiuni de către clienţi au fost cele legate de tipul mecanismului de masaj, de numărul programelor predefinite şi a sistemelor de încălzire. Komoder a pregătit şi lansat deja o serie de produse cu funcţionalităţi noi, cum ar fi încărcare wireless sau Joystick 3D pentru reglarea intensităţii de masaj.

"Suntem optimişti că în acest an vom reuşi să ne păstrăm ritmul de creştere înregistrat în 2020, dar suntem conştienţi că noul an va aduce foarte multe necunoscute. Pe parcursul ultimului an, clienţii noştri au manifestat interes cu precădere spre fotoliile de masaj de tip 4D dotate cu sisteme de scanare automată, sisteme de încălzire sau comenzi vocale. Totodată, cel mai bine vândut produs al nostru este fololiul de masaj Focus II care oferă cele mai numeroase funcţii în raport cu bugetul de achiziţie. Chiar dacă lansarea a fost în toamnă, interesul a fost fantastic. Am investit foarte mult timp în ceea ce priveşte designul, culorile, funcţiile şi dimensiunile”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Pentru 2021, Komoder a alocat un buget de 170.000 euro pentru inaugurarea de noi showroom-uri şi estimează că până la mijlocul acestui an va fi totul funcţional.

Komoder estimează, totodată, o creştere a livrărilor pentru unităţile din gama medie, cu un preţ între 1.500 şi 3.000 de euro. "Această gamă va fi actualizată cu noi modele, mai încăpătoare şi cu funcţii sporite de conectivitate, adaptate consumatorului european", adaugă el.

Înfiinţată în anul 2011 de antreprenorul Adrian Rus, Komoder este produce scaune şi fotolii de masaj. Komoder are în prezent patru showroom-uri în ţară, în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi, şi multe alte showroom-uri în capitalele europene: Barcelona (Spania), Sofia (Bulgaria), Rotterdam (Olanda), Milano (Italia) şi Budapesta (Ungaria).

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.