Producătorul român de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial Star Stone a anunţat joi că finalizează o investiţie de 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producţie şi dublează capacitatea de producţie de pavaje. Noua linie de producţie va genera 25 de noi locuri de muncă, compania depăşind 200 de angajaţi la finalul anului. Compania vizează totodată continuarea consolidării operaţiunilor din Ungaria şi mărirea echipei, în vederea extinderii activităţii în Austria, Slovacia şi Cehia.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Star Stone, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial, finalizează o investiţie de 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producţie, deservită de o staţie de betoane de ultimă generaţie, cu sistem de dozare a culorilor inclus. Investiţia, demarată acum 24 de luni, dublează capacitatea de producţie a dalelor de pavaj, la peste 1.200 de metri pătraţi pe zi, compania reuşind astfel să răspundă cererii în creştere a pieţei pentru produse premium”, anunţă compania.

Noua linie de producţie va genera 25 de noi locuri de muncă, Star Stone depăşind, astfel, 200 de angajaţi la finalul anului, în creştere cu 40% faţă de anul trecut. Noile locuri de muncă vor beneficia de scăderea efortului fizic, multe dintre procesele de producţie fiind acum automatizate, resursele angajaţilor fiind canalizate către calitate şi productivitate.

„Venind în întâmpinarea nevoilor tot mai exigente ale clienţilor, noua line de producţie va aduce o serie de inovaţii tehnice şi automatizări de ultimă generaţie. Vom creşte calitatea produselor şi vom onora astfel promisiunea făcută clienţilor de a furniza cele mai performante produse de pe piaţa premium”, spune Cristian Pop, director general Star Stone.

Producătorul estimează pentru anul acesta o creştere de aproape 30% a vânzărilor de pavaje premium, în contextul în care aproximativ trei sferturi dintre români au în plan să realizeze lucrări de renovare ale propriilor locuinţe în următorul an.

Referitor la tendinţele pieţei de pavaje, tot mai mulţi români se raliază la tendinţele europene, în ceea ce priveşte preferinţele de culoare. Astfel, un număr tot mai mare de clienţi optează pentru culori în tonuri de gri deschis (argintiu), iar în ceea ce priveşte dimensiunile, sunt preferate formatele mai generoase.

În continuare, în a doua jumătate a anului, Star Stone va opera noi investiţii în extinderea spaţiilor de depozitare, în îmbunătăţirea proceselor de logistică şi în adăugarea în portofoliu a noi game de produse, pe segmentul de prelucrare a metalelor, complementare produselor de bază. Pe plan extern, compania vizează continuarea consolidării operaţiunilor din Ungaria şi mărirea echipei, în vederea extinderii activităţii în Austria, Slovacia şi Cehia.

Compania, estimează, pentru 2022, o creştere de peste 20% a vânzărilor, la aproape 7 milioane de euro.

Star Stone este cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial. Prezentă pe piaţa din România încă din 2008, compania a intrat în 2019 şi pe piaţa din Ungaria, iar în 2020 şi în Belgia, unde comercializează, printr-o reţea amplă de distribuţie, dale de pavaj, bolţari, piatră decorativă, accesorii de gard, borduri de piscină etc. La nivel naţional, compania dispune de o reţea de peste 300 de distribuitori şi reţelele DIY Dedeman şi Hornbach.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.