Producătorul de software pentru afaceri CIEL România estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 1,6 milioane euro, în creştere cu 15% faţă de anul trecut , estimând o majorare de 30% a cifrei de afaceri pentru anul viitor. Compania preconizează că în anul viitor numărul angajaţilor se va mări cu aproximativ 20%, ca urmare a investiţiei în proiecte noi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”CIEL România, producător de software pentru afaceri, va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior. Principalii factori de creştere sunt cererea ridicată pentru sistemul ERP şi pentru soluţia de salarizare în cloud, lansarea de soluţii de automatizare şi lansarea unui soft complet pentru start-up-uri”, anunţă compania.

Strategia companiei în 2021 a fost să repoziţioneze softurile din portofoliu şi să accentueze plusul de valoare al acestora pe segmentul de piaţă middle range.

”Ne-am propus să ascultăm antreprenorii şi să venim cu soluţii pragmatice pentru afacerile lor. Am adus soluţii de automatizare a proceselor în mijlocul proceselor lor de business, ajutându-i să înţeleagă că automatizările pot rezolva o parte importantă din blocajele cauzate de criza de resurse umane. În acest context, profitul nostru s-a dublat, însă noi investim constant în produse noi, direcţii noi, tehnologii moderne, inteligenţă artificială şi automatizări. De asemenea, am trecut printr-un proces de reorganizare internă a echipelor. Plin de provocări, 2021 a fost pentru CIEL România un an cu rezultate bune pe toate planurile, dar, mai important, un an de pregătire pentru direcţia şi strategia care vor fi implementate în 2022”, declară Roxana Epure, managing partner CIEL România.

Pentru anul viitor, managerul prognozează o creştere a numărului de clienţi noi, deci şi o creştere a ponderei procentuale a acestora în cifra de afaceri a companiei.

”Aşteptările noastre sunt să obţinem un avans de 30% al cifrei de afaceri, precum şi al profitului, ca o consecinţă a acţiunilor de pregătire de anul acesta. Avem planuri foarte ambiţioase pentru 2022. În acest an ne-am repoziţionat, ne îndreptăm către piaţa middle range, deoarece acolo am văzut oportunităţi de dezvoltare şi acolo softurile noastre aduc cel mai mare plus de valoare”, declară Roxana Epure.

 Totodată, managerul estimează că în anul viitor numărul angajaţilor se va mări cu aproximativ 20%, ca urmare a investiţiei în proiecte noi. Compania se adaptează trendurilor din industrie şi pe fondul tendinţei accentuate de work from home, colaborează cu dezvoltatori software din orice oraş din România.

În 2021 numărul companiilor abonate la softurile şi serviciile CIEL a depăşit 5.000, însă numărul utilizatorilor care nu au abonamente anuale, însă folosesc de ani buni softurile CIEL, depăşeşte cifra de 10.000. Industriile din rândul cărora au provenit cei mai mulţi clienţi CIEL în 2021 au fost producţie şi retail, cu o creştere de 30% faţă de anul trecut.

Cele mai vândute soluţii software în acest an au fost  CIEL ERP, care a înregistrat o creştere de 30% în cifra de afaceri, softul de salarizare şi administrare de personal CIEL Salarii, care a obţinut o creştere record de 1.000%, dar şi soluţii de automatizare şi softul CIEL Start pentru firmele mici şi start-up-uri.

”CIEL ERP a fost un soft foarte solicitat în acest an, în care antreprenorii români au luat decizii argumentate cu cifre. Totuşi, sunt mulţi care aşteaptă deciziile guvernului (referitoare la PNRR) pentru a investi în digitalizare. Ei trebuie să ştie că, totuşi, mediul de business evoluează constant şi concurenţa lor investeşte în dezvoltare şi că aceşti timpi morţi de aşteptare şi tendinţa de a amâna automatizarea de procese înseamnă pierderi uriaşe. În ceea ce priveşte CIEL Salarii, deşi România nu e neapărat pregătită pentru salarizare în cloud, creşterea a fost cu 1.000% pentru acest produs deoarece experţii în salarizare au înţeles că viitorul înseamnă mobilitate, interfaţă intuitivă şi siguranţa că din punct de vedere legislativ au tot ce le trebuie la îndemână”, explică Roxana Epure.

De asemenea, în 2021, CIEL România a avut un avans considerabil pe piaţa de inteligenţă artificială, integrând în softurile sale soluţii de automatizare, care automatizează operaţiuni de business, task-urile repetitive manuale fiind realizate în minute, nu ore, iar angajaţii fiind eliberaţi pentru activităţi mai creative şi mai valoroase profesional atât pentru cariera lor, cât şi pentru firma în care lucrează. Soluţiile de automatizare, care sunt dedicate companiilor medii şi mari, au avut cereri în creştere cu 25% în ultimele 6 luni.

Pentru firmele mici sau start-up-uri, a fost lansat softul CIEL Start, soft integrat, complet, care realizează toate operaţiunile din aceste tipuri de business. Softul a fost conceput pentru a ajuta firmele mici să ţină pasul cu evoluţia digitalizării din piaţă, să rămână competitive şi să economisească, atât prin funcţionalităţi, cât şi prin costul propriu-zis de sub 100 euro pe an. Având un cost accesibil pentru orice antreprenor, softul CIEL Start a înregistrat o cerere dublă de la lună la lună.

Fondat în anul 1991 CIEL România, dezvoltatorul primului ERP cu inteligenţă artificială, este unul dintre cei mai mari producători de softuri pentru antreprenori şi contabili, create prin tehnologii moderne şi actualizate la zi în funcţie de schimbările legislativ-fiscale. Adresate companiilor mari şi medii, softurile CIEL România sunt folosite cu precădere în retailul online, retailul tradiţional, producţie, distribuţie şi servicii, pentru a automatiza activităţi repetitive consumatoare de timp şi a optimiza procesele şi previziunile de business. CIEL România are peste 7.000 de clienţi, cu o medie de 5 useri per companie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.