Platforma de rezervări hoteliere Go Hotels, care reuneşte peste 700 de hoteluri din România şi Republica Moldova, şi totodată divizie a agenţiei de turism Go Travel, îşi va extinde anul viitor procesul de contractare şi distribuţie în şapte noi ţări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia şi Macedonia.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Platforma de rezervări hoteliere Go Hotels, care reuneşte peste 700 de hoteluri din România şi Republica Moldova. În 2021 îşi va extinde procesul de contractare si distributie în 7 noi ţări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia, Macedonia", a anunţat compania.

Go Travel este una dintre cele mai puternice agenţii de turism din România, cu o experienţă de 28 de ani în corporate travel. Cifra de afaceri a înregistrat aproape 27 de milioane de euro în 2019, în creştere cu 20% faţă de 2018. Sediilor din Bucureşti şi Chişinău s-a alăturat anul acesta un nou punct de lucru în Constanţa, diversificând liniile de business ale companiei.

Agenţia a înfiinţat, în acest an, Go Hotels, o divizie specializată ce se poziţionează ca un wholesaler regional pe segmentul de rezervări hoteluri, prezentând soluţii atât pentru segmentul corporate, cât şi pentru cel de leisure. O platformă specifică acestui segment de business oferă acces către un mix complex de hoteluri contractate direct şi un portofoliu consolidat de hoteluri atrase prin parteneriate cu cei mai mari furnizori globali.

”În acest context global dificil, multe companii de turism au decis să îşi restructureze activitatea, intrând într-un proces de autoconservare, în aşteptarea unor vremuri mai prielnice activităţii noastre. Echipa Go Travel a ales însă să materializeze noi oportunităţi de dezvoltare, prin investiţii în produse noi, adaptându-se cu agilitate şi optimism la condiţii de viitor impredictibil si incert”, declară Codruţa Popescu, managing director al Go Travel.

Go Hotels este un furnizor regional, contractor pentru bedbank-uri internaţionale şi clienţi corporate.

"Această perioadă excepţională a generat multe provocări, dar şi oportunităţi pe măsură. Mindset-ul corect şi viziunea strategică pe termen mediu şi lung vor face diferenţa în piaţă şi vor pregăti organizaţia pentru etapa viitoare. Cred foarte mult în digitalizarea şi automatizarea proceselor, în promovarea hotelurilor prin intermediul tehnologiei. Go Hotels este un proiect ambiţios, ce va asigura noi canale de distribuţie pentru partenerii noştri”, afirmă Iulian Beiu, director Go Hotels.

Pentru lansarea diviziei Go Hotels, s-au asigurat surse de finanţare de peste 100.000 de euro în  anul 2020 şi sunt în derulare proiecte ce presupun investiţii în tehnologie în valoare de peste 60.000 de euro în primul trimestru al anului 2021.

La ora actuală, Go Hotels gestionează un portofoliu de peste 700 de hoteluri contractate direct (în România şi Republica Moldova), cu planuri tarifare negociate pentru clienţi corporate şi revânzători (tour operatori şi agenţii de turism).

Go Hotels negociază condiţii comerciale adaptate situaţiei prezente, oferind accesul partenerilor la peste 1 milion de hoteluri, 24.000 de rute de transfer şi 18.000 de activităţi.

"Go Hotels are o abordare regională, consolidând puterea de negociere şi contractare într-un hub regional, urmând ca în 2021 portofoliul de hoteluri contractate direct să depăşească 1.000 de unităţi de cazare, prin extinderea procesului de contractare si distributie în 7 noi ţări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia, Macedonia", precizează compania.

În plus, Go Travel a diversificat oferta leisure adresată clienţilor corporate, lansând o platformă dedicată, în care clienţii găsesc toate serviciile într-un singur loc: hotel, zbor, pachete turistice şi chiar rezervări de grupuri.

Pentru clienţii corporate, Go Travel a lansat Go Travel app, o aplicaţie ce permite comunicări şi alerte în timp real. Aplicaţia este destinată atât gestionării itinerariilor rezervate, cât şi căutării şi rezervării serviciilor suplimentare.

De asemenea, Hotelbeds, cel mai mare distribuitor de unităţi de cazare din lume în regim B2B şi partener Go Travel, lansează o campanie globală şi anunţă că, pentru rezervări efectuate în perioada 23 noiembrie – 6 decembrie, se oferă discount-uri de până la 60% aplicate tarifelor flexibile, valabile pentru check in-uri până la sfârşitul anului 2021.

În această campanie participă peste 6.000 de hoteluri, incluzând brand-uri internaţionale ca Hilton, Accor, Hyatt, Marriott, Oyo, Best Western, Four Seasons, Barcelo, Melia, Be Live, IHG, Radisson, Wyndham şi Carlton. 38 de hoteluri din România (Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi şi alte oraşe importante din ţară) s-au alăturat iniţiativei Hotelbeds.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.