Pandemia pare să fi jucat în favoarea tabletelor, o categorie problematică de produse, de regulă, care a crescut semnificativ în al doilea trimestru al anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În al doilea trimestru, conform Canalys, au fost vândute 37,5 milioane de tablete, ceea ce reprezintă o creştere de nu mai puţin de 26 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea este pusă pe seama faptului că tabletele se potrivesc muncii remote şi educaţiei de la distanţă, activităţi la care foarte mulţi au fost nevoiţi să se adapteze în contextul izolării sociale.

În plus, preţul mai accesibil pe segmentul de mijloc a permis, spre deosebire de PC-uri, achiziţionarea mai multor tablete în aceeaşi familie - spun tot cei de la Canalys.

Cei mai mari 5 producători de tablete au crescut în această perioadă. Apple rămâne în continuare lider, însă cota de piaţă a iPad-urilor s-a redus cu 2%, în condiţiile în care ceilalţi producători au avut creştere şi mai mari.

Apple a livrat 14,25 milioane, cu o creştere anuală de 19,8% şi are acum o cotă de piaţă de 38%, în loc de 40% cât avea în urmă cu un an.

Pe locul 2, la mare distanţă, rămâne Samsung. Coreeni au livrat 7 milioane de tablete şi au înregistrat o creştere de 39.2%, ajungând la o cotă de piaţă de 18.7%.

Următoarele locuri sunt ocupate de Huawei, care creşte cu 44,5% şi ajunge să deţină 12,7% din piaţă, Amazon, în creştere cu 37,1% şi o cotă de piaţă de 8,4% şi Lenovo care, după ce a crescut cu 52,9%, a ajuns să deţină 7,5% din piaţă.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.