Săpunul Cheia, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti, înregistrează de la începutul pandemiei COVID creşteri semnificative, puse pe seama schimbării percepţiei consumatorilor privind proprietăţile acestui tip de produs, relatează Profit.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Marca are o istorie de peste 100 de ani, a fost folosită de soldaţii români în al doilea Război Mondial, iar în perioada comunistă erau de notorietate glume precum „Vrei să cucereşti Femeia? Foloseşti săpunul Cheia!”, notează Profit.ro.

“Dumnezeu a fost bun cu noi, cu pandemia - am avut creşteri de 50-60% în ultimii ani. Cuvântul «săpun» a avut o altă greutate, mai mare. Dacă până la începutul pandemiei avea o conotaţie de multe ori negativă («apă şi săpun», «săpun şi funie» etc), oamenii au înţeles că săpunul dezinfectează”, spune, într-o discuţie cu Profit.ro, Alin Laslo, antreprenorul care a preluat marca în anul 2010 şi produce, într-o fabrică din Baia Sprie (Maramureş), săpunuri naturale şi alte articole de îngrijire personală.

Portofoliul mărcii cuprinde peste 300 de produse.

Anul trecut, business-ul a crescut cu 60%, la circa 160.000 de euro, iar în 2023 avansul va fi de minim 20-25%.

Istoria mărcii începe în anul 1886, când Primăria Galaţi permite familiei industriaşului Lipa Braunstein să deschidă o fabrică de săpun, denumită iniţial Apollo şi, din 1901, Cheia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.