Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online, estimează o reţea naţională de peste 1.000 de puncte pick-up, în creştere de la 500 de astfel de locaţii la sfârşitul lui 2021 şi vrea să crească cu până la 50% a numărului de magazine online partenere în 2022. Estimarea de creştere are loc pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, îşi propune pentru acest an o creştere semnificativă a numărului de puncte pick-up. Astfel, la finalul anului, Packeta România estimează o reţea naţională de peste 1.000 de puncte pick-up, în creştere de la 500 de astfel de locaţii la sfârşitul lui 2021. Estimarea de creştere are loc pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele”, anunţă compania.

Totodată, compania îşi propune în 2022 şi o creştere cu până la 50% a numărului de magazine online partenere.

„În acest moment colaborăm cu peste 1.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Partenerii noştri şi-au dat seama de beneficiile colaborării cu Packeta România şi de avantajele pe care le aduce acest serviciu alternativ de livrare care devine din ce în ce mai popular în România”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menţionând că unul dintre obiectivele companiei din acest an vizează consolidarea prezenţei cu puncte pick-up în oraşele mari şi extinderea reţelei şi în restul localităţilor cu peste 20.000 de locuitori.

Alegerea locaţiilor pentru punctele pick-up ia în calcul sporirea rentabilităţii părţilor implicate, vadul pietonal, accesibilitatea uşoară în cadrul locaţiei, existenţa, în locaţie, a unei conexiuni la internet şi a unui computer, iar obiectul de activitate comercială al partenerului respectiv să se adreseze unui public cât mai larg.

”Adopţia serviciilor de livrare alternativă creşte în România. În medie, rata de adopţie în rândul clienţilor români  pentru livrare la puncte pick-up este de aproximativ 35% din totalul coletelor livrate şi continuă să crească, pe măsură ce, tot mai mulţi dintre aceştia, descoperă  avantajele în materie de costuri şi flexibilitate”, arată compania.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Are o reţea extinsă de peste 10.000 de puncte pick-up proprii şi peste 2.160 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, ca urmare a colaborării cu peste 35.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel, Turcia şi Ucraina.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.